Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kolejny gwóźdź do trumny sprzedawców , opiszę po krótce sytuację:
- nastąpiła sprzedaż produktu na rynek czeski , oczywyscie rynek został dodany przez automat
- klient anulował zamówienie , ale pobrana wcześniej prowizja allegro uniemożliwiała zwrot !!!
- musiałem opłacić z konta zwrot dla klienta (przewalutowanie)
- nastąpił zwrot prowizji w CZK do odebrania w CZK (przewalutowanie)!!!
- kwota za produkt również jest w CZK
jestem stratny parę razy na samym przewalutowaniu , do tego nie mogę odzyskać swoich środków
Nie mam słów na opisanie niekompetencji i lamerstwa grupy Allegro.
To samo z połączniem produktów z ich bazą i brakiem kodów EAN w bazie.
Przecież to przypomina stronę ZUS lub PKP
Żałosne jak traktujecie sprzedawców
@raphaelamber czy możesz opisać dokładnie dlaczego "nie możesz odzyskać swoich środków" oraz podać jakich kodów brakuje w naszym Katalogu?
Jeśli płatność jest na rynku czeskim w koronach, to zwrot prowizji jest w tej samej walucie.