Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zrobił zakupy. Wyszło ponad 100 sztuk. Sama płaska drobnica. Z tej racji że mam ustawiony limit w wysyłce 100 sztuk klientowi naliczyło 2 przesyłki ( minikurier Inpost ). Jednak po wejściu na managera Inpostu generuje się tylko jedna etykieta.
I to dla mnie jest ok bo się zmieści wszystko do jednego pudełka.
Chętnie zwrócę kupującemu tę niepotrzebną drugą opłatę. Bo to dla mnie takie trochę naciąganie.
Ale Allegro nalicza mi prowizję od 21,90 a nie od 10,95. Niby pewnie niewiele ale przy dużej kwocie to sie faktycznie złotówki uzbierają.
Czy ktoś coś mądrego podpowie? Da sie zwrócić ( no da) a Allegro zrobi korektę?
@NiezwyklyZakatek oddaj 10,95 i zapomnij, jak byś nadał 2 paczki to tez był byś w plecy prowizję od wysyłki a na dodatek drugi karton i taśmę, nie szkoda Ci czasu 😄
A zawsze możesz napisać do allegro i poświęcić jeszcze więcej czasu 😄
Ale ja chcę oddać. Już dzwoniłam do klienta z informacją o tym. Z resztą i tak generuje się tylko jedna etykieta a nie dwie.
Tylko mnie zastanawia ten przelicznik...
@NiezwyklyZakatek jak Ci się chce to napisz do allegro ale z tego co kojarzę nie zwracają, chyba że klient robi zwrot konsumencki 🙂
Reklamuj. Jedna etykieta - jedna prowizja.
Dziś już nie mam siły myśleć. Ale muszę przeliczyć bo jeżeli mam kilkanaście zakupów typu 8x1zł to prowizja od 10,95 będzie się różniła od 21,90.