Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim,
piszę tutaj, bo może ktoś z Was miał podobną sytuację i wie, co z tym zrobić.
Od dłuższego czasu (ok. roku) zauważyliśmy, że Allegro nalicza nam opłaty za wysłane przesyłki InPostem, a jednocześnie InPost rozlicza z nami te same przesyłki w swoim miesięcznym zestawieniu.
W praktyce wychodzi więc na to, że płacimy podwójnie za każdą wysyłkę – raz Allegro, raz InPost.
Zgłosiliśmy ten problem do Allegro, ale jak na razie nie otrzymaliśmy żadnej konkretnej odpowiedzi.
Czekamy już jakiś czas, a kwoty, które przez rok zostały naliczone podwójnie, są naprawdę zatrważające. 😞
Dodatkowo dopiero teraz dowiedzieliśmy się, że w ogóle Allegro przelicza jakieś dodatkowe opłaty za przesyłki Smart, przez co realnie dopłacamy do wysyłek, mimo że klient korzysta z programu Smart (czyli teoretycznie ma darmową dostawę).
Nie ukrywam, że czujemy się trochę wprowadzeni w błąd – ani w panelu, ani w rozliczeniach wcześniej nie było to jasno opisane, a teraz okazało się, że straciliśmy sporo pieniędzy.
Czy ktoś z Was miał podobną sytuację?
Jak to rozwiązaliście?
Czy udało się odzyskać pieniądze od Allegro lub InPostu?
Będę wdzięczny za każdą wskazówkę lub kontakt do osoby, która może pomóc to wyjaśnić.
Smart to ok 4 pkt% do kosztów (prowizji). W praktyce to sprzedawca płaci za smart nie kupujący.
Inpost Paczkomat ma "unikalne" rozwiązanie polegające na tym, ze pierwsza wygenerowana (lub ewentualnie tyle, na ile paczek Allegro podzieliło wysyłkę) etykieta jest powiązana ze Smart - ta nie jest powiązana z Twoją umową z Inpost, każda kolejna odwrotnie, obciąża Ciebie. Jeżeli Inpost ma jakieś lagi (typowy poniedziałek) to może wygenerować etykietę z opóźnieniem, jeśli zrobisz kolejną i nią wyślesz, to zapłacisz za to z własnej umowy, mimo, ze to było zamówienie Smart, bo nie skorzystałeś z tej etykiety, która była przypisana do Smart.
@bbpromotions opisz dokładnie w jaki sposób generujesz etykietę i gdzie ...
natomiast dopłaty do smarta nie są żadną tajemnicą
Cześć @bbpromotions, dziękuje za zgłoszenie.
Podaj proszę numer przykładowych zamówień, gdzie nastąpiła taka sytuacja.
Jeśli masz możliwość, podaj proszę numer zgłoszenia mailowego (jeśli takie złożyłeś) dotyczące tej sprawy.