Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, pytanko. Mam klienta który jakiś czas temu zakupił część na naszym sklepie. Niestety okazało się że skończył się towar i kolejna dostawa za okolo 45 dni. Próby kontaktu z klientem nie przynosiły rezultatu więc zwróciłam kwotę za nieudany zakup. Po jakimś czasie klient się odzywa i żąda podwójnej kwoty zwroty za nieudany zakup grożąc negatywem. Czy jest to poparte jakimś przepisem?
Tak jest z kk osiągnięcie korzyści majątkowej kosztem drugiej osoby do zgłoszenia na policję. Zgłoś sprawę do allegro jak masz screeny może bana wyłapie
Nie jest poparte żadnym przepisem, tak nie może być to próba wyłudzenia, niektórzy sprzedający dają jakieś bonusy za komentarz, więc może ktoś go do tego przyzwyczaił.
@OlijkaP-48 nie jest poparte żadnym przepisem. Lecz jeśli nie anulowal zakupu systemowo to może go ocenić. Wystawi negatyw i dwa razy po 1 gwaizdce , bez opisu i nikt tego nie usunie.
Po prostu najnormalniej w świecie Cie zaszantażował. Mozesz to zgłosić na policje czy cos z tym zrobią? nie wiem.
Natomiast Twoja decyzja czy przyjmiesz negatyw na klate ( skądinąd sluszny) czy tez bedziesz sie targować z klientem i coś mu zapłącisz za jego "dobrą wole"
@_Likos_ Nawet po "zapłaceniu za dobrą wolę" nie ma gwarancji ze nega nie wystawi...
@pinsplash a to prawda no ale w takim przypadku ryzyko jednak spada. Przynajmniej częsci etego typu kupujących zalezy na zysku a nie na wystawieniu negatywa.
Dzięki za odpowiedź, właśnie chodziło mi jak to wygląda ze strony prawnej. Bo pierwszy raz słyszę że mam oddać dwukrotnie pieniądze za nieudany zakup. A pracuje w ten sposób ładnych kilka lat. Negatywow się raczej nie boje ale właśnie ta kwestia mnie zirytowała i widać nie bez przyczyny jeśli gość nie ma racji.