Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Klient zamówił w naszym punkcie zasilacz przenośny eco flow, produkt który zamówił był wart delikatnie ponad 1000 zł natomiast został mu wysłany omyłkowo drugi dużo droższy wart ponad 3000 zł przedmiot. Chcieliśmy się jakoś dogadać , czy na spłatę różnicy czy zwrot my byśmy się nagieli dla tego klienta jak już by chciał ale niestety Pan wyczuł pismo nosem i nie idzie w żaden sposób się z nim skontaktować. Co zrobić w takim przypadku ???
@Barzy_TPI @komis-bell - dajecie się prowokować trollom. Po co?
@pinsplash Jestem odporny na trolli, nawet nie potrafią wywołać we mnie złości, mimo że nawet sam z siebie bywam nerwusem. Ja po prostu lubie dawać im złudzenie bycia prowokowanym 😁
A może to klient nie dostał droższego tylko WY nie zmieniliście ceny lub jakiś pracownik się pomylił i zakupiony przez klienta zasilacz wystawiliście za 1000zł po cenie zakupu zamiast za 3000zł ?! Lepiej zwalić na kupującego że jest złodziejem niż samemu się przyznać do błędu. Jesteście lombardem którego celem jest kupowanie tanio produktów i wystawianie drogo aby jak najwięcej zarobić. Im bardziej zwykły Kowalski potrzebuje gotówki tym taniej sprzeda swój produkt w lombardzie 😀
@kuba1550 Może nie wiesz ale "kupowanie tanio produktów i wystawianie drogo" dotyczy całego handlu a nie tylko lombardów 🙂 Każdy chce kupić jak najtaniej i sprzedać jak najdrożej. Nie ma w tym nic niezwykłego.
@lombardexpres41 Jeżeli potrafisz udowodnić w jakikolwiek sposób tą zamianę to zgłaszaj "cwaniaczka" na Policję.
Allegro ma to gdzieś miałem takie sytuacje .Allegro wysłało prośbę do kupującego o zwrot kupujący odmówił allegro powiedziało ze nic nie moze już zrobić .Co jest śmieszne większość tych spraw to założona dyskusja błędnie wysłany po wysyłce prawidłowego towaru kontakt się urywa .Allegro ma piśmie oszustko a nic z tym nie robi 🙂