Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po kilkutygodniowej batalii w ubiegłym roku (blokada środków) Allegro ponownie przymusza do określonego zachowania bez wyjaśnień:
|
@animalife Cześć, widzę, że otrzymałaś już odpowiedź w sprawie 32259851.
PayU ma status krajowej instytucji płatniczej, są zobowiązani do przestrzegania Ustawy z 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, a więc do weryfikacji tożsamości klienta.
Reweryfikacja polega na zaktualizowaniu danych i dokumentów sprzedających.
Weryfikacja polega na ustaleniu i zapisaniu cech dokumentu tożsamości, a także: imienia, nazwiska, obywatelstwa, adresu zamieszkania, numeru PESEL (lub daty urodzenia, jeżeli nie nadano numeru PESEL). PayU ma ustawowy obowiązek i prawo przetwarzać te informacje (zgodnie z art. 34 ust. 4 ww. Ustawy).
Dziękujemy za informacje, ale proszę o odpowiedź na pozostałe pytania ze stycznia:
@animalife Termin został określony tak, żebyście mieli czas na ponowne przesłanie wymaganych dokumentów. Jest to zawsze 60 dni od momentu, w którym użytkownik zostanie o to poproszony.
Jeśli chodzi o kopię wiadomości, to musisz poczekać na odpowiedź mejlową. 🙂
Dziękuję i ponownie zapytam:
jakie okoliczności spowodowały konieczność ponownej „weryfikacji”? Jak często wymagana jest „aktualizacja” danych, przez kogo i z czego to wynika?
@animalife Operator jest zobowiązany do posiadania aktualnych danych i dokumentów, dlatego regularnie przeprowadza reweryfikację. Odbywa się ona średnio co 1-5 lat (decyzję o częstotliwości podejmuje Operator, dlatego jeśli chcesz otrzymać bardziej szczegółowe informacje, to najlepiej skontaktuj się bezpośrednio z PayU).
Niestety, w wiadomości mailowej nie otrzymałem rzeczonej kopii "prośby operatora".
Czas na podsumowanie.
Pomimo próśb kierowanych do Allegro od DWÓCH MIESIĘCY, NIE otrzymałem kopii "prośby operatora płatności", na którą cały czas powołuje się Allegro zmuszając do określonego zachowania (ponowne przekazywanie danych i zdjęć dowodu osobistego), czyli EWIDENTNIE NIE BYŁO ŻADNEJ PROŚBY OPERATORA.
Natomiast BLOKADA jest aktywna - Do czasu pozytywnej weryfikacji konta wypłaty środków na Twoim koncie będą zablokowane.
Jako kontrahent nie możesz o nic pytać gdyż to wszystko czym Cię karmią jest wyłącznie manipulacją w duchu głębokiego nihilizmu zwaną dzisiaj kulturą kapitalizmu inkluzywnego.