anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

PONOWNA BLOKADA WYPŁAT BEZ WYJASNIEŃ !!

animalife
#8 Zapaleniec#

Po kilkutygodniowej batalii w ubiegłym roku (blokada środków) Allegro ponownie przymusza do określonego zachowania bez wyjaśnień:

Temat: Odp: Nastąpiła blokada wypłat
Data: 24 marca 2023 o 07:15:46 CET
Do: Allegro <powiadomienia@allegro.pl>, Allegro Kontakt <allegro.kontakt@allegro.pl>

 

Od 30 stycznia oczekuję na odpowiedź w zamian BLOKADA. Brawo!!
 
Od: Animalife
Temat: Odp: Dokonaj ponownej weryfikacji swojego konta
Data: 30 stycznia 2023 o 11:26:59 CET
Dw: Allegro Kontakt <allegro.kontakt@allegro.pl>

Dzień dobry,
Proszę o wyjaśnienie z jakich konkretnie względów prawnych?
Jakie niezbędne dokumenty?
Na jakiej podstawie? 
Który punkt ustawy został naruszony i w którym momencie doszło do naruszenia?
 
Dlaczego akurat w tym terminie (24 marca 2023) planujecie BLOKADĘ wypłat?
 
Prosimy uprzejmie o przesłanie kopii „prośby” "operatora płatności”.
 
Z góry dziękujemy za wyjaśnienia.

Wiadomość napisana przez Allegro <powiadomienia@allegro.pl> w dniu 23.03.2023, o godz. 23:54:
 

 

 

 

Dzień dobry animalife,
przekroczyłeś wyznaczony czas na ponowną weryfikację konta. Wypłaty środków na Twoim koncie Allegro zostały zablokowane.

Czas na wysłanie dokumentów minął 24 marca 2023.

 
Do czasu pozytywnej weryfikacji konta wypłaty środków na Twoim koncie będą zablokowane.
 
Podstawą prawną jest Ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. 2018 poz. 723)
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@animalife Cześć, widzę, że otrzymałaś już odpowiedź w sprawie 32259851.

PayU ma status krajowej instytucji płatniczej, są zobowiązani do przestrzegania Ustawy z 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, a więc do weryfikacji tożsamości klienta.

Reweryfikacja polega na zaktualizowaniu danych i dokumentów sprzedających. 
Weryfikacja polega na ustaleniu i zapisaniu cech dokumentu tożsamości, a także: imienia, nazwiska, obywatelstwa, adresu zamieszkania, numeru PESEL (lub daty urodzenia, jeżeli nie nadano numeru PESEL). PayU ma ustawowy obowiązek i prawo przetwarzać te informacje (zgodnie z art. 34 ust. 4 ww. Ustawy).

oznacz moderatorów

animalife
#8 Zapaleniec#

Dziękujemy za informacje, ale proszę o odpowiedź na pozostałe pytania ze stycznia:


Dlaczego akurat w tym terminie (24 marca 2023) planujecie BLOKADĘ wypłat?

Proszę uprzejmie o przesłanie kopii „prośby” "operatora płatności”, o której mowa w wiadomości Allegro ze stycznia.
 
Cała procedurę przeszliśmy kilka miesięcy temu, wobec tego jakie okoliczności spowodowały konieczność ponownej „weryfikacji”? Jak często wymagana jest „aktualizacja” danych, przez kogo i z czego to wynika?
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@animalife Termin został określony tak, żebyście mieli czas na ponowne przesłanie wymaganych dokumentów. Jest to zawsze 60 dni od momentu, w którym użytkownik zostanie o to poproszony. 

Jeśli chodzi o kopię wiadomości, to musisz poczekać na odpowiedź mejlową. 🙂 

oznacz moderatorów

animalife
#8 Zapaleniec#

Dziękuję i ponownie zapytam:
jakie okoliczności spowodowały konieczność ponownej „weryfikacji”? Jak często wymagana jest „aktualizacja” danych, przez kogo i z czego to wynika?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@animalife Operator jest zobowiązany do posiadania aktualnych danych i dokumentów, dlatego regularnie przeprowadza reweryfikację. Odbywa się ona średnio co 1-5 lat (decyzję o częstotliwości podejmuje Operator, dlatego jeśli chcesz otrzymać bardziej szczegółowe informacje, to najlepiej skontaktuj się bezpośrednio z PayU). 

oznacz moderatorów

animalife
#8 Zapaleniec#

Niestety, w wiadomości mailowej nie otrzymałem rzeczonej kopii "prośby operatora".

Wobec tego ponownie uprzejmie proszę o przesłanie kopii „prośby” "operatora płatności”
 
Ponadto, w celu weryfikacji operatora płatności uprzejmie proszę o przesłanie danych umożliwiających identyfikację tożsamości osób upoważnionych do reprezentowania operatora płatności. Weryfikacja polega na ustaleniu tożsamości reprezentanta/ reprezentantów operatora płatności, w szczególności: imienia, nazwiska, obywatelstwa, adresu zamieszkania, numeru PESEL (lub daty urodzenia, jeżeli nie nadano numeru PESEL). Wystarczy okazać zdjęcie  tylnej strony dowodu osobistego lub strony ze zdjęciem w paszporcie. 
Zgodnie z ustawą z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2018 r. poz. 723), osoby reprezentujące operatora płatności mają obowiązek potwierdzenia swojej tożsamości.

Z góry serdecznie dziękuję
oznacz moderatorów

animalife
#8 Zapaleniec#

Czas na podsumowanie.
Pomimo próśb kierowanych do Allegro od DWÓCH MIESIĘCY, NIE otrzymałem kopii "prośby operatora płatności", na którą cały czas powołuje się Allegro zmuszając do określonego zachowania (ponowne przekazywanie danych i zdjęć dowodu osobistego), czyli EWIDENTNIE NIE BYŁO ŻADNEJ PROŚBY OPERATORA.
Natomiast BLOKADA jest aktywna - Do czasu pozytywnej weryfikacji konta wypłaty środków na Twoim koncie będą zablokowane.

Jako kontrahent nie możesz o nic pytać gdyż to wszystko czym Cię karmią jest wyłącznie manipulacją w duchu głębokiego nihilizmu zwaną dzisiaj kulturą kapitalizmu inkluzywnego.

oznacz moderatorów