anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ponowna wysyłka Kolporter Allegro One Punkt

MAMY ROZWIĄZANIE!
nietylkodlamoli
#8 Zapaleniec#

Otrzymałem zwrot nieodebranej przez klienta przesyłki Kolporter Allegro One Punkt. Chcę ja ponownie wysłać.  Tu rodzi się problem. Jak to zrobić? Z poziomu Allegro nie da się. W przypadku InPost Paczkomaty sprawa jest prosta. Zlecam, płacę wysyłam. Jak to zrobić w przypadku Epaka/Kolporter? Pomocy! 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
LEW433
#21 Demiurg#

Najlepiej i najprościej niech kupujący zrobi zwrot i kupi powtórnie.

oznacz moderatorów
nietylkodlamoli
#8 Zapaleniec#

Też o tym pomyślałem, jednak to kłopotliwe [wytłumaczenie tego wszystkiego klientowi]. Jakimś cudem udało mi się wygenerować następną etykietę poprzez /wysylam.allegro.pl/konto/sprzedaz/zamówienia -> dodaj przesyłkę. Tam zaznaczyłem ręcznie punkt nadawczy [nie pojawił się automatycznie] i poszło. Temat zamykam

oznacz moderatorów