Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dotyczy nr oferty: 11850655524 oraz nr oferty: 11731009386.
Po zakupie kupujący nie opłacił zakupu, pisałem do kupującego, czy jest nadal zaiteresowany, ale brak odzewu. Napisałem o zwrot prowizji, anulowałem zakup i otrzymałem zwrot prowizji.
Po kilku dniach kupujący jednak opłacił zakup, lecz towar już był niedostępny, więc zwróciłem wpłatę kupującemu przez allegro finanse.
Na dzień dzisiejszy brak zwrotu ponownej naliczonej prozwizji, pomimo zwrotu wpłaty kupującemu (towar już był niedostępny). Wszystko jest w historii transacji.
A pisałeś czy chcesz żeby automatycznie zwrócili: https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
Kradziez w bialych rekawiczkach. Sprzedawca jest nikim a Allegro chyba ze jestes gruba ryba.
@flyingdreams Skoro zapłacił to pieniądze wpłynęły, czyli Allegro słusznie pobrało prowizję. Wystarczyło po zwrocie pieniędzy kliknąć "wniosek o zwrot prowizji" i było by po sprawie. A takie słowa "Kradziez w bialych rekawiczkach" niezbyt dobrze świadczą o Tobie. Musisz sam dopilnować własnych spraw. Po nieopłaceniu transakcji, zwrot prowizji idzie z automatu, a po zwrotach wpłaty najczęściej trzeba się upomnieć.