anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ponownie naliczona prowizja, brak możliwości odzyskania prowizji po zwrocie kupujacemu środków

euphoria_art
#11 Animator#

Hej,

21 maja zakończyła się aukcja https://allegro.pl/oferta/zajkowski-art-deco-obraz-olej-marina-abstract-13719724488? nie otrzymałem wpłaty do 5 czerwca i zwróciłem się o zwrot prowizji, która została przyznana. Nieopłacony produkt ponownie sprzedałem,  a pierwszy kupujący przypomniał sobie o aukcji 10 czerwca i dokonał wpłaty, (prowizja została tego samego dnia ponownie naliczona), ja zwróciłem mu wpłatę tego samego dnia informując ze nie mam już towaru i został sprzedany. Teraz nie mogę zwrócić się o ponowny zwrot prowizji.

Może ktoś mi podpowie co mam zrobić w tej sytuacji, może moderator coś ogarnie w tym temacie.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@euphoria_art Cześć. Napisz do nas przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 🙂 

oznacz moderatorów

euphoria_art
#11 Animator#

ok, dzieki.

oznacz moderatorów