Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Trzy tygodnie temu zgłosiłem sprzedającemu problem zakupionym sprzętem sprzedający poprosił abym go odesłał W ramach gwarancji .Ponad dwa tygodnie temu odesłałem sprzedającemu reklamowany towar od tego czasu sprzedający nie odezwał się. czy mam rozumieć że sprzedający uznał reklamację?
Niekoniecznie ,sprzedawca mógł dać sprzęt do sprawdzenie w odpowiednim serwisie i czeka na wykonanie usługi.
Zapytaj go. Powinien Cię poinformować co się dzieje z towarem.
@tony1974 Nie, ponieważ wysłałeś na gwarancję> kto jest gwarantem? sprzedajacy , producent ? otwórz dyskusję a tam sprzedajacy ma 24godz na odpowiedź:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa należało reklamowiec z tytułu rękojmi, wówczas za to odpowiada sprzedajacy i ma 14dni na rozpatrzenie reklamacji.
A może najlepiej zadzwonić do sprzedawcy i się go spytać? Odesłałeś mu towar, wysłał go do serwisu - serwis ma przeważnie 14 dni na naprawę lub wymianę. Sprzedający powinien jak najszybciej odesłać reklamowany przedmiot do serwisu. Myślę, że kontakt ze sprzedawcą wszystko wyjaśni.
@LEW433 - wysłanie towaru do reklamacji z tytułu rękojmi nie zawsze jest dobre. Sprzedawca i tak wyśle towar do serwisu, a jak go wcześniej nie otrzyma, to po prostu rozpatrzy reklamację negatywnie. A za 3 dni, jak otrzyma towar z serwisu to napisze, że jednak rozpatruje pozytywnie i odsyła naprawiony/wymieniony towar. I po co to potrzebne?....
Może nie jest, a może jest, nie odzywa się (przeczytałeś), więc zakładaj się dyskusję> niestety nie ma wyboru.
Takie sprawy lepiej załatwiać pisemnie, pismo jest dowodem zapytania "namacalnym" , nigdy nie dzwonię , zawsze powinien być jakiś ślad w takim przypadku.
Najlepiej zadać pytanie przed "dyskusję".