anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ponad dwa tygodnie temu odesłałem sprzedającemu reklamowany

tony1974
#1 Nowicjusz#

Trzy tygodnie temu zgłosiłem sprzedającemu problem zakupionym sprzętem sprzedający poprosił abym go odesłał W ramach gwarancji .Ponad dwa tygodnie temu odesłałem sprzedającemu reklamowany towar od tego czasu sprzedający nie odezwał się. czy mam rozumieć że sprzedający uznał reklamację?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Niekoniecznie ,sprzedawca mógł dać sprzęt do sprawdzenie w odpowiednim serwisie i czeka na wykonanie usługi.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Zapytaj go. Powinien Cię poinformować co się dzieje z towarem. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@tony1974 Nie, ponieważ wysłałeś na gwarancję> kto jest gwarantem? sprzedajacy , producent ? otwórz dyskusję a tam sprzedajacy ma 24godz na odpowiedź:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa  należało reklamowiec z tytułu rękojmi, wówczas za to odpowiada sprzedajacy i ma 14dni na rozpatrzenie reklamacji.

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

A może najlepiej zadzwonić do sprzedawcy i się go spytać? Odesłałeś mu towar, wysłał go do serwisu - serwis ma przeważnie 14 dni na naprawę lub wymianę. Sprzedający powinien jak najszybciej odesłać reklamowany przedmiot do serwisu. Myślę, że kontakt ze sprzedawcą wszystko wyjaśni.

@LEW433 - wysłanie towaru do reklamacji z tytułu rękojmi nie zawsze jest dobre. Sprzedawca i tak wyśle towar do serwisu, a jak go wcześniej nie otrzyma, to po prostu rozpatrzy reklamację negatywnie. A za 3 dni, jak otrzyma towar z serwisu to napisze, że jednak rozpatruje pozytywnie i odsyła naprawiony/wymieniony towar. I po co to potrzebne?....

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Może nie jest, a może jest, nie odzywa się (przeczytałeś), więc zakładaj się dyskusję> niestety nie ma wyboru.

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

Takie sprawy lepiej załatwiać pisemnie, pismo jest  dowodem zapytania "namacalnym" , nigdy nie dzwonię , zawsze powinien być jakiś ślad w takim przypadku.

Najlepiej zadać pytanie przed "dyskusję". 

oznacz moderatorów