Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Popełniliśmy błąd przy nadaniu zamówienia za pobraniem. Nadane zostały przez nas 2 paczki, gdzie wartość pobrania powinna wynieść łącznie 1 131,00 zł (2 paczki po 565,50 zł). Niestety przy oznaczaniu wartości pobrania oznaczyliśmy jedynie tylko kwotę 565,50 zł. Mimo wielokrotnych kontaktów z Klientem do tej pory nie otrzymaliśmy spłaty brakującej kwoty 565,50 zł. Zdając sobie sprawę z naszego błędu umówiliśmy się z Klientem na spłatę brakującej kwoty w ratach. Niestety Klient nie wywiązał się z naszych ustaleń i przestał odbierać telefon.
Macie może pomysł, jak możemy rozwiązać ten temat i spróbować odzyskać naszą należność? Wg nas należność jest bezsporna - Klient doskonale wiedział, za jaką kwotę zamówił produkty, otrzymał też dokument sprzedaży, z którego wynikała kwota należności. Będziemy wdzięczni za wszelkie wskazówki
Zgłoszenie na Policję, nikt mu tu nic nie zrobi.