anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Poprawa błędów w czasie nadawania przesyłki @Inpost

smart-sklep24
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, @InPost, proszę o informację jak poprawiać bezpłatnie błędnie nadaną przesyłkę. Chodzi mi o sytuację, kiedy jest błędnie wybrany gabaryt( np B zamiast A) lub forma przekazania przesyłki (kurier, paczkomat). Oczywiście przesyłka nie jest wydana do doreczenia. Obecnie po anulowaniu przesyłki i nadaniu jej kolejny  raz w poprawnej wersji, naliczana jest opłata tak jakby  były nadane  2 przesyłki.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

InPost
Ekspert InPost

@smart-sklep24 

Informujemy, że nie ma możliwości zmiany danych dla utworzonej już etykiecie. W przypadku wyboru niewłaściwego gabarytu paczki lub chęci zmiany sposobu nadania, należy utworzyć nową etykietę.

Istnieje możliwość ponownego wygenerowania etykiety dla aukcji zaimportowanej z serwisu Allegro.

W tym celu w zakładce ALLEGRO → IMPORT ALLEGRO INPOST należy wybrać odpowiedni typ przesyłki i wybrać filtr "Wygenerowane", a następnie kliknąć przycisk SZUKAJ (po prawej stronie).

Wówczas pokażą się dane aukcji, na podstawie których będzie można wygenerować nową etykietę.

W odniesieniu do etykiet Smart podkreślamy, że po przekroczeniu limitu darmowych przesyłek Smart dla danego zamówienia, każda kolejna etykieta jest płatna.

Ilość przysługujących dla danego zamówienia przesyłek Smart można sprawdzić w Managerze Paczek w zakładce ALLEGRO → ZAMÓWIENIA ALLEGRO.

Dodatkowo informujemy, że w celu uzyskania zwrotu środków za płatną etykietę wygenerowaną przez Managera Paczek należy wysłać formularz ze strony: https://inpost.pl/formularz-kontaktowy w temacie kontaktu wybierając: "Zwrot środków za niewykorzystaną etykietę lub kod nadania". Środki zostaną zwrócone na konto w Managerze Paczek maksymalnie do 14 dni.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Krótko mówiąc. nie da się. Trzeba uważać co się robi 😅

oznacz moderatorów