Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, @InPost, proszę o informację jak poprawiać bezpłatnie błędnie nadaną przesyłkę. Chodzi mi o sytuację, kiedy jest błędnie wybrany gabaryt( np B zamiast A) lub forma przekazania przesyłki (kurier, paczkomat). Oczywiście przesyłka nie jest wydana do doreczenia. Obecnie po anulowaniu przesyłki i nadaniu jej kolejny raz w poprawnej wersji, naliczana jest opłata tak jakby były nadane 2 przesyłki.
Informujemy, że nie ma możliwości zmiany danych dla utworzonej już etykiecie. W przypadku wyboru niewłaściwego gabarytu paczki lub chęci zmiany sposobu nadania, należy utworzyć nową etykietę.
Istnieje możliwość ponownego wygenerowania etykiety dla aukcji zaimportowanej z serwisu Allegro.
W tym celu w zakładce ALLEGRO → IMPORT ALLEGRO INPOST należy wybrać odpowiedni typ przesyłki i wybrać filtr "Wygenerowane", a następnie kliknąć przycisk SZUKAJ (po prawej stronie).
Wówczas pokażą się dane aukcji, na podstawie których będzie można wygenerować nową etykietę.
W odniesieniu do etykiet Smart podkreślamy, że po przekroczeniu limitu darmowych przesyłek Smart dla danego zamówienia, każda kolejna etykieta jest płatna.
Ilość przysługujących dla danego zamówienia przesyłek Smart można sprawdzić w Managerze Paczek w zakładce ALLEGRO → ZAMÓWIENIA ALLEGRO.
Dodatkowo informujemy, że w celu uzyskania zwrotu środków za płatną etykietę wygenerowaną przez Managera Paczek należy wysłać formularz ze strony: https://inpost.pl/formularz-kontaktowy w temacie kontaktu wybierając: "Zwrot środków za niewykorzystaną etykietę lub kod nadania". Środki zostaną zwrócone na konto w Managerze Paczek maksymalnie do 14 dni.
Krótko mówiąc. nie da się. Trzeba uważać co się robi 😅