Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym zapytać jak to jest, że kupujący wpisuje swój adres dostawy przy składaniu zamówienia, system tego nie waliduje, a w momencie gdy sprzedawca chce utworzyć etykietę przez wysyłam z Allegro, system waliduje adres dostawy i wywala błąd że taki nie może być. Czy nie słusznym by było dodać walidacje także adresu dostawy w momencie składania zamówienia przez kupującego?
Byłoby słusznym.
@huzarbiz tutaj opisz pomysł
@huzarbiz Cześć. Rzeczywiście zdarzały się przypadki, kiedy kupujący złożył zamówienie na określone dane i pojawiał się problem z niepoprawną lokalizacją (błędnym kodem pocztowym). Wynikało to z tego, że systemy nadawce są oparte na bazie kodów pocztowych, na przykład Poczty Polskiej - i tak jest w przypadku Wysyłam z Allegro. Chodzi o kody dostępne na tej stronie: https://kody.poczta-polska.pl/#/
Jeśli kupujący wprowadził dany adres i napotkałeś na błąd przy nadaniu - warto, żebyś sprawdził jaki kod posiada dana lokalizacja na wskazanej stronie. Jeśli napotkasz na konkretny błąd, to skontaktuj się proszę z nami i prześlij zrzut ekranu napotkanego problemu i dane dotyczące numeru zamówienia. Dzięki temu będziemy mogli zweryfikować tę sytuację i pomóc Ci wskazać poprawny kod pocztowy.