Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Zmieniam formę prowadzenia swojej działalności i związku z tym od lutego zaczynam rozliczać się z podatku dochodowego na zasadzie ryczałtu.
I tutaj pojawia się moje pytanie w związku z prowadzeniem działalności przez biuro rachunkowe.
Sklep obsługuje przez baselinker. Nie posiadam kasy fiskalnej czyli każdej osobie fizycznej automatycznie będzie wystawiana faktura. Rozumiem, że tak można po przeczytaniu paru tematów i rozmowie z księgowym. Jeśli tutaj też coś źle rozumiem to proszę o podpowiedź. Cała sprzedaż odbywa się tylko i wyłącznie online.
Jednak moim głównym zmartwieniem jest potwierdzenie płatności. Księgowy mówi, że do każdej faktury w celu rozliczenia muszę mieć dowód wpłaty. Oczywiście zestawienie sprzedaży chce mu posyłać raz w miesiącu. Jednak pieniądze z allegro wypłacam wedle upodobań i trafiają do mnie w 1 lub 2 przelewach i poprzez bank nie mam możliwości dopasowania wpłaty do klienta. Co by było również absurdem, gdyż robimy ok 100 zamówień dziennie i nie wyobrażam sobie tego czasowo. I tutaj pojawia się moje pytanie czy ktoś z was rozlicza się na takiej zasadzie ? Dla mnie najłatwiejszym sposobem byłoby wysłanie zestawienie operacji z allegro za dany termin i temat zamknięty.
Chyba, że przez baselinker potwierdzenie płatności również wystarczy ?
Mam nadzieję, że ktoś zrozumie co mam na myśli 🙂
Pozdrawiam serdecznie,