anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Powiadamianie klienta przez allegro o opóźnieniu wysyłki w trakcie realizacji zamówienia.

Bimmer87
#7 Wielbiciel#

Towar ustawiony z czasem realizacji wysyłki - 48h

Allegro sugeruje klientowi PRZEWIDYWALNY czas realizacji 24h ok trudno zwykle tak się wyrabiam chcą być fajni nowocześni ok

Po upływie kilku godzin od zakupu i nie wysłaniu towaru tego samego dnia allegro informuje klienta o opóźnieniu w wysyłce towaru !

Klient zgłasza pretensje rankiem, chce rekompensaty za opóźnienie lub grozi negatywem pyta dlaczego nie mamy towaru ?! 

Towar nadany w 23h po otrzymaniu zamówienia czyli ponad dobę przed deklarowanym czasem


Nie wiem jaki pseudointeligent to wymyślił ale wchodzenie w kompetencje sprzedawcy i informowanie klienta o opóźnieniu w wysyłce podczas gdy jej termin nie jest przekroczony a nawet jest nadana ona wcześniej niż podane jest to w ofercie jest jakimś kuriozum ! Proponuje zając się usprawnianiem panelu allegro a nie wróżeniu ze szklanej kuli co kiedy klient dostanie. 

 



 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

PawHaft
#12 Orędownik#

Serio? allegro wysyła takie info ?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Bimmer87 Dla Allegro czas wysyłki powyżej 24h jest opóźnieniem i nie ma znaczenia jaki ty sobie ustawisz.

oznacz moderatorów

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

@LEW433 przecież napisał że wysłał w 23 h czyli nic nie przekroczył 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Odpisałem, bo napisał że ma ustawione 48h a Allegro uznaje tylko 24h. Tak w tym przypadku wysłał w ciągu 23h i zgadza się.

oznacz moderatorów

Bimmer87
#7 Wielbiciel#

Klient zakupił to o 13:00 maila od allegro o opóźnieniu dostał już wieczorem tego samego dnia, algorytm widział że do 17 nie była nadana wysyłka i wysłał powiadomienie do klienta, natomiast paczka została nadana o 12:00 dnia następnego...  

oznacz moderatorów