Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdenicze,
Mam problem z powtórnym nadaniem paczki do tego samego Kupującego.
Zdarzają się sytuację, gdy klient nie odbierze na czas paczki z paczkomatu i towar wraca z powrotem do mnie. Gdy chcę powtórnie nadać przesyłkę InPost do Klienta to nie mogę użyć jego adresu mailowego, bo wyskakuje komunikat:
Zamówienie Allegro nie jest przesyłką typu Allegro Paczkomaty 24/7. Szukasz przesyłek Allegro miniKurier24 InPost, Allegro Kurier24 InPost i Allegro Paczkomaty24/7 InPost? Znajdziesz je w menu głównym w zakładce ALLEGRO
By wygenerować etykietę muszę wpisać inny adres mailowy (podaję własny). W efekcie końcowym Klient nie otrzymuje informacji od InPost o nadaniu paczki (i jej dalszych losach) tylko ja, i ja czuję się odpowiedzialna za śledzenie przesyłki (Klient nie otrzymuje standardowych wiadomości w tym maila z kodem odbioru- a więc jestem "nieleganie" w posiadaniu newralgicznych danych).
Problem ten występuję również, gdy błędnie zaznaczę gabaryt przesyłki. Na przykład: do zakupu X zostaje wygenerowana przesyłka z błędnie zaznaczonym gabarytem A. Paczka jest większa. Nie mogę już anulować nadania ani zmienić gabarytu (rozmawiałam z infolinią InPost). Pozostaje mi powtórnie nadać przesyłkę już na własny koszt jako wysyłka własna. Niestety nie mogę podać adresu Klienta bo wyskakuje wyżej opisany komunikat.
Ostatnio miałam taką sytuację. W związku z błędnym gabarytem musiałam powtórnie nadać paczkę (na własny mail) a w danych przesyłki usunęłam pierwszy numer (niewykorzystany) i wpisałam poprawny. Po kilku dniach (czas dostawy rozciągnął się przez weekend) otrzymałam wiadomość od zaniepokojonego Klienta z zapytaniem dlaczego jego paczka nie została wysłana. Czy po zmianie numeru nadania Klient nie otrzymuje żądnej informacji? Klient śledził przesyłkę zgodnie z pierwszym numerem.
Czy istnieje jakaś poprawna droga powtórnego nadania przesyłki?
Dorota
tak zwrot kupującego i zakup od nowa, jak ma smarta inaczej za druga przesyłkę płacisz z własnej kieszeni.
@Best-Solution Żeby wygenerować nową etykietę dla kupującego, w menadżerze przesyłek Inpostu musisz zmienić filtr na „wygenerowane” i dalej posługując się filtrami wpisać nick kupującego i wygenerować nową, już płatną etykietę. Żeby kupujący dostał numer nowej przesyłki musisz to zmienić w panelu zamówień Allegro. W prawym dolnym rogu jest przycisk „szczegóły” i tam znajdziesz opcję zmiany numeru przesyłki.
Bardzo dziękuję za pomocną odpowiedź. Przeklikałam podaną ścieżkę i dotarłam do sposobu wygenerowania nowej etykiety 🙂
Dodanie numeru przesyłki nie stanowi problemu, zawsze to aktualizuję gdy jest taka potrzeba lub w przypadku powtórnego nadania dodaję drugi numer przesyłki.
Niestety Klienci i tak piszą zapytania "co z ich przesyłką?" tak, jakby nie otrzymywali powiadomienia o nowym numerze nadania ...