Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Poziom wysyłek w terminie obniżony. Wszystkie wysłane prawidłowo.
@AUTOJUR wysłane prawidłowo, ale nie mamy w naszym systemie dodanego numeru przesyłki dl śledzenia za zamówienie numer 2ff143c0-b358-11f0-a782-7bab31549dce z 27.10.2025, stąd otrzymałeś minusowe punkty w tej mierze.
Proszę jeszcze raz sprawdzić. Zakup anulowany przez kupującego. To jaki numer ????
Proszę o korektę.
Pozdrawiam
@AUTOJUR masz rację, to mój błąd, przepraszam. Już to wyjaśniam z zespołem.
OK
@AUTOJUR ta sytuacja była spowodowana zamówieniem d2a51f00-bfe8-11f0-8a3a-c17ca2d543ce - dodałeś numer przesyłki, ale później ją anulowałeś, dlatego to negatywnie wpłynęło na wynik w mierze "wysyłka w terminie". Wykonałeś zwrot dla kupującego, więc wykluczyłam to zamówienie z Twoich statystyk. Nie będzie brane pod uwagę po przeliczeniu danych.
Dziękuję