anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pozytywny komentarz z minimalną ilością gwiazdek

KluKlaudia
#1 Nowicjusz#

Cześć!

Na koncie firmowym spotkaliśmy się z problemem jakim jest pozytywny komentarz od klienta, ale z minimalną ilością gwiazdek. Uznaliśmy, że tak samo jak w sytuacji negatywa z maksymalną ilością gwiazdek jest to pomyłka i zgłosiliśmy przez formularz Allegro z prośbą o usunięcie. Niestety Allegro jak w zaparte tłumaczy, że klient miał prawo wystawić taką ocenę bla bla bla... Rozumiemy, że negatywy z maksymalną ilością gwiazdek usuwają od kopa, bo to my jako sprzedający na tym tracimy, ale dlaczego pozytyw z minimalną ilością gwiazdek nie jest traktowany jako jednoznaczna pomyłka? Dla nas sytuacja jest identyczna, ale odwrotna.

Chętnie dowiem się jak to jest i co na ten temat sądzą inni sprzedający.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

pulkownik66
#19 Nestor#

@KluKlaudia jak jest możliwość, to dogadaj się z kupującym- niech usunie ten komentarz i wystawi nowy- inaczej Allegro go nie usunie - never -

oznacz moderatorów

KluKlaudia
#1 Nowicjusz#

@pulkownik66 tak, z reguły tak właśnie robimy i zawsze okazuje się, że kupujący faktycznie się pomylił, przeprasza, zmienia, wszystko jest super, nie narzekamy. Tutaj mamy jednak problem z kontaktem, kupujący w ogóle nie odpowiada na maile, a telefon nie odpowiada. Jest innej narodowości i być może w tym tkwi szkopuł. A ocena jakby nie było mocno wpływa na nasze statystyki.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@KluKlaudia No nic próbuj dalej- może gdzieś wyjechał na chwilę i wróci.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@KluKlaudia Najlepiej zapytać kupującego co miał na myśli.Poproś o usunięcie komentarza i będzie jasne. Jak się pomylił to on także go już nie poprawi bo nie ma takiej możliwości.Allegro ci nie pomoże w takiej sytuacji

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@LEW433 oczywiście- że kupujący może cofnąć ten komentarz, musi tylko napisać do All że to pomyłka.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Może mial zły dzień i potrzebował ujścia , a w miłej rozmowie pewnie się zgodzi .. próbuj 

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@KluKlaudia W takiej sytuacji ja bym przedzwonił, choć to ryzykowne. Niektórzy mogą to uznać za "nękanie". U mnie zdarzyło się tak, że miałem koszt wysyłki 1* przy paczkomacie, kupujący przekazał mi, że po prostu nie przyuważył tego i że nie kliknęło mu piątki i zgodził się na zmianę oceny (wysłana prośba o usunięcie komentarza z zapytaniem). To było trochę dziwne, bo zawsze trzeba kliknąć konkretną liczbę, a początkowo jest zero, czego formularz nie przepuści.

oznacz moderatorów