anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pracownik Allegro oznacza dyskuję jako nierozwiązaną

HURTOWOpl
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry - mam spory problem. Wczoraj pracownik Allegro oznaczył zamkniętą wcześniej przez Kupującego dyskusję jako nierozwiązaną - pomimo tego iż cały spór transakcyjny powstał poniekąd z winy Allegro, a mianowicie - błędnego działania darmowego zwrotu w ramach usługi SMART. Teraz - zostaliśmy z nierozwiązaną dyskusją i nawet po jej zamknięciu - przez 30 dni będziemy mieli problemy sprzedażowe wynikające z minusowych punktów za nierozwiązane dyskuje w Jakości Sprzedaży. Naszym zdaniem nie jest to fair - i prosimy o przyjrzenie się tej sprawie. Dla większej przejrzystości - przedstawię chronologię wydarzeń :


- Kupujący po otrzymaniu towaru 31 maja - zakomunikował nam mailowo chęć zwrotu.

- Przez następnie kilkanaście dni - próba uzyskania od Kupującego informacji na temat numeru zwracanej paczki - ponieważ w systemie InPost Paczkomatu - przesyłki przychodzące - status paczki to "Do nadania w Paczkomacie".

- Dnia 14 czerwca - Kupujący zakłada spór transakcyjny z lakoniczną informacją że "Kod zwrotu do Paczkomatu nie działa" - gdzie juz dwa tygodnia wcześniej dostawaliśmy zapewnienia że przesyłka została nadana wraz z ponagleniami do zwrotu.

- Po prawie miesiącu - Kupujący po niejasnych informacjach - w końcu informuje nas że kod nadania w Paczkomacie nie działał i od Administracji Allegro - uzyskał nowy kod. Mamy już tutaj końcówkę czerwca. Ponowna prośba o udostępnienie numeru przesyłki wraz z informacją że z naszej perspektywy - zwracana przez niego przesyłka - ma status świadczący o jej nienadaniu. W sporze poleciliśmy również kontakt z Allegro, wraz z odnośnikiem do formularza kontaktowego. Wtedy Kupujący zakończył dyskusję.

- Następnie przez kolejne kilka dni - znów wysyłane od nas prośby o podanie tego numeru nadania, wraz z zapewnieniami - że zaraz po ustaleniu losów przesyłki - dokonamy dla Kupującego zwrotu.

- Brak odpowiedzi na wiadomość mailową od Kupującego przez parę kolejnych dni, a wczoraj pracownik Allegro - oznacza dyskusję jako nierozwiązaną wraz z taką informacją : "Dostaliśmy informację od Inpostu, że przesyłka wraz z zawartością została dostarczona pod wskazany adres do zwrotu. Proszę sprzedającego o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji oraz załączenie w dyskusji potwierdzenia zwrotu środków na konto kupującego do środy (8 lipca) do 15.". Na moją odpowiedź z prośbą o udostępnienie numeru nadania - pracownik Allegro już niestety milczy, a postawione ulitumatum - kończy się wraz z dzisiejszym dniem.


Bardzo proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

pinsplash
#21 Demiurg#

@HURTOWOpl Masz taki sam adres do zwrotów, jak ten z którego nadałeś? To czasem jest problem. Ale tak czy inaczej wołamy kawalerię 😁 @_HolaOla_ 

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

HURTOWOpl
#7 Wielbiciel#

Tak, dokładnie ten sam. Generalnie to nigdy wcześniej takiego problemu nie mieliśmy z samym zwrotem. Jest to jedyny zwrot który w "Przychodzących przesyłkach Paczkomatowych" ma status świadczący o nienadaniu paczki. Pozostałe zwroty zrealizowane bez żadnych problemów.

oznacz moderatorów

HURTOWOpl
#7 Wielbiciel#

Ja również bardzo proszę o pomoc @_HolaOla_ 

Już godzina 11, także zostało mi 5 godzin pracy na dzisiaj, od wczoraj brak odpowiedzi w dyskusji od Administracji Allegro. W międzyczasie za pomocą Czata pomocy Allegro - uzyskałem jedynie lakoniczną informację że InPost potwierdza doręczenie do nas tej przesyłki, ale Administaracja Allegro nie dysponuje jej numerem. Natomiast na magazynie - przesyłki jak nie było tak nie ma. Czy naprawdę mam za pewnik przyjąć zapewnienia o doręczonej przesyłce, wykonać zwrot - i zostać jeszcze przez 30 dni z punktami karnymi za nierozwiązaną dyskusję?

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@HURTOWOpl na Twoim koncie jest sporo otwartych dyskusji, dlatego proszę o doprecyzowanie, o którą konkretnie chodzi.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

HURTOWOpl
#7 Wielbiciel#

No o tą nierozwiązaną - wklejam jedynie fragment nicku kupującego z uwagi na ochronę danych osobowych : y****83 - Zakup 7 maja, dyskusja otwarta 10 czerwca. Status dyskusji - nierozwiązana.

Tak, mamy na tę chwilę około 15 otwartych dyskusji, gdzie pomoc została już przez nas udzielona, temat wyczerpany - natomiast nie możemy wymusić na Kupujących ich zamknięcia 🙂

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@HURTOWOpl dzięki 🙂 zajmuję się weryfikacją Twojej sprawy.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

HURTOWOpl
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo.

oznacz moderatorów