anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prośba o poradę - moderatora albo PT kolegów, jak rozwiązać sprawę zwrotu

cosmogonia
#9 Pomysłodawca#

Proszę o poradę, bo nie bardzo wiem jak to rozwiązać. Wysłaliśmy klientowi nie ten towar co trzeba (jedną z książek które kupił). Musimy ją wymienić, klient nie robi problemu, zrobi zwrot. Oczywiście właściwą wysyłamy na nasz koszt.

Tylko jak mamy rozliczyć z Allegro tę wymianę? Bo przecież zwrot będzie figurował jako nierozliczony (klient zwrócił towar a nie dostał z powrotem pieniędzy). 

 

Z góry dziękuję za sugestie.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kostas11
#21 Demiurg#

@cosmogonia robisz odmowę zwrotu i podajesz uzasadnienie ( wymiana towaru itp. )

________
Κώστας
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Nijak napisz do allegro i podlinkuj rozmowe z panelu wiadomości o podmianie książki masz czarno na białym że rozpatrzyłeś reklamację

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @cosmogonia. W mierze ''Szybkie zwroty'' w jakości sprzedaży nie naliczamy ujemnych punktów za niezrealizowany zwrot - jeśli wymieniłeś towar, to nie odejmiemy Ci punktów.  

oznacz moderatorów

cosmogonia
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję wszystkim!

oznacz moderatorów