Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o poradę, bo nie bardzo wiem jak to rozwiązać. Wysłaliśmy klientowi nie ten towar co trzeba (jedną z książek które kupił). Musimy ją wymienić, klient nie robi problemu, zrobi zwrot. Oczywiście właściwą wysyłamy na nasz koszt.
Tylko jak mamy rozliczyć z Allegro tę wymianę? Bo przecież zwrot będzie figurował jako nierozliczony (klient zwrócił towar a nie dostał z powrotem pieniędzy).
Z góry dziękuję za sugestie.
@cosmogonia robisz odmowę zwrotu i podajesz uzasadnienie ( wymiana towaru itp. )
Nijak napisz do allegro i podlinkuj rozmowe z panelu wiadomości o podmianie książki masz czarno na białym że rozpatrzyłeś reklamację
Cześć, @cosmogonia. W mierze ''Szybkie zwroty'' w jakości sprzedaży nie naliczamy ujemnych punktów za niezrealizowany zwrot - jeśli wymieniłeś towar, to nie odejmiemy Ci punktów.
Dziękuję wszystkim!