Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Proszę o wyłączenie z jakości sprzedaży zakupu nr. f8365340-b965-11ef-850b-518f8b31bf30, ponieważ Klientka podała brytyjski numer telefonu, Allegro nie pozwoliło wysłać do niej przesyłki z tym numerem, więc musieliśmy prosić Klientkę o polski, przez co nie wysłaliśmy paczki na czas.
W zasadzie ta sprawa jest tylko pretekstem do mojej prośby - czy Allegro mogłoby zrobić coś z takimi sytuacjami? Gdy klient źle wypełni adres, bądź adres jest za długi, czy, tak jak wyżej, poda numer telefonu, którego Allegro nie obsłuży.
Obecnie klient może wpisać cokolwiek, Allegro go przepuści, ale później nie przepuści sprzedawcy podczas wysyłki i trzeba klienta prosić o podanie innych danych, co nie jest ani komfortowe dla nas, ani dla klientów. Przesyłki opóźniają się przez takie coś i nie jest to niczyja wina.
Tak samo, jeżeli paczkomat jest nieczynny, bądź przepełniony - Klient może go wybrać, ale ja, jako sprzedawca, już paczki nie wyślę i muszę prosić klienta o inny paczkomat.
Dzień dobry @foto-hurtownia! Poprosiłam o wykluczenie tego zamówienia.
Rozumiem, że jest to frustrujące i zgłaszałyśmy już sugestię wprowadzenie weryfikacji poprawności danych już na formularzu dostawy i płatności.
Jeśli chodzi o przepełnione automaty lub paczkomaty, to jeśli w momencie składania zamówienia dany automat jest przepełniony, kupujący go nie wybierze, nie jesteśmy jednak w stanie przewidzieć, czy w automacie będzie miejsce podczas nadawania przesyłki.
Mieliśmy podobną sytuację. Klientka podała czeski numer telefonu i nie mogliśmy wygenerować etykiety. Nie miała też polskiego numeru. Żeby wysłać paczkę musieliśmy wpisać nasz numer i przekazać jej kod SMS.
@foto-hurtownia czy możesz przesłać na adres spolecznosc@allegro.pl zrzut ekranu z wiadomością do kupującej z prośbą o podanie polskiego numeru telefonu?
@la_nika Tak, niedługo wyślę.
@foto-hurtownia super, dziękuję, dostałam wiadomość, czy możesz jednak przesłać zrzut z widoczną datą wysłania wiadomości? Widać tylko godzinę, a musimy mieć też dzień.
@la_nika Wysłałem.
Czemu muszę udowadniać, że nie kłamię w tak błahej sytuacji, tym bardziej, że przecież macie wgląd w moją korespondencję zapisaną w Waszym systemie? Niezbyt to fajnie wygląda z perspektywy użytkownika, jak z góry traktujecie go jak oszusta...
@foto-hurtownia dziękuję, przekazałam to w zgłoszeniu.
Nie traktujemy nikogo w ten sposób i nie mamy wglądu w Twoją korespondencję z kupującymi, a udokumentowania takiej prośby wymaga procedura wykluczania zamówień z jakości.
@foto-hurtownia od jutra to zamówienie nie będzie już brane pod uwagę w jakości Twojej sprzedaży.
@la_nika Dziękuję 🙂