Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie wiem kto to wymyśla ale na bank ma poczucie humoru rodem z Monty Pythona
Na 896 transakcji z ostatnich 30 dni, masz aż 1 nierozwiązaną dyskusję. Kliknij w znak zapytania i zobacz, jak możesz to poprawić.
Jak można napisać Aż poprzedzając liczbę 1 😄
Btw. Moglibyście coś z tym zrobić klient nie zaznaczy rozwiązanej dyskusji bo nie i już.
mimo iż ostatnia wiadomość jest
Dobra wiadomość - sprzedający zwrócił wpłatę w kwocie 169,00 zł. Pieniądze w ciągu 2-3 dni roboczych trafią na rachunek, z którego kupujący wykonał przelew lub na rachunek karty, którą opłacił zamówienie. Zachęcam do oznaczenia dyskusji jako rozwiązanej.
Co możemy więcej zrobić ?
Tylko nie proponujcie mi żadnych gratisów czy bonifikacji dla kupującego bo nie uginam sie przed terrorem roszczeniowców allegrowych , jak chciałbym dokładać do interesu to przeniósł bym się na O L X,
Klient musiał oznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną , a allegro w to nie wnika .
No tak ale ten teks Aż jedną to serio żenua wiem że mam jedną którą klient zaznacza nierozwiązana
Jedna nierozwiązana i mam już Nieakceptowalny bo mam mało dyskusji
Przydały by się wzory z których korzysta algorytm bo to jest bubel kolejny już
Mam tylko 6 dyskusji i jedna nierozwiązana i jeb - 40ptk.
@hiphopshoppl ogólnie system dyskusji jest chory, bo nawet w ocenie jakości sprzedaży jest pozycja - ilość dyskusji, co sugeruje, że kto ma więcej ten ma gorszą jakość obsługi, a już szczególnie nierozwiązanych.
Tylko co można poradzić jak klient zakłada np. dyskusję z powodu zgubienia faktury - po dosłaniu kopii nie kończy dyskusji bo ma to gdzieś.
drugi kwiatek - klient czeka 2 dni na przesyłkę, a na moją susgestię, żeby sprawdzić śledzenie paczki, odpowiada, że nie ma czasu i po to zakłada dyskusję ??
kolejna sytuacja - w systemie jest przesyłka doręczona, a klient ma wątpliwości, zakłada dyskusję, żebym mu poradził co ma zrobić.
itd, itd. Ogólnie 90% dyskusji w żaden sposób nie jest związana z jakością obsługi, czy towaru. Po prostu jest to sposób na kontakt ze sprzedającym z byle powodu. Większość kupujących nie zakańcza dyskusji pomimo odpowiedzi i pomocy ze strony sprzedającego i serwisu, bo mają to głęboko gdzieś.
Tak , ale dyskusje o statusie ,, w toku ,, nie są brane pod uwagę w systemie jakości sprzedaży .
Otóż są, liczą się wszystkie utworzone
Jakoś tego u siebie nie widzę . W ubiegłym miesiący mialem 2 i z jakością nic się nie działo .
Aaa, nie zauważyłem, że to jest ta druga sekcja Nierozwiązane dyskusje.
Trochę lipa, bo mogą odejmować punkty jak kupujący oznaczają jako nierozwiązane.
Tak , odejmują jeśli klient zmieni status na ,, nierozwiązana ,,
@mdrogeria jakaś liczba jest dozwolona, ale jak się ma ich za dużo w toku, to tną po punktach.
Jest dozwolona iloś do zachowania SS , a za każdą nierozwiązaną lecą punkty .
Z tego co widzę, to obcinają punkty tylko za te nierozwiązane, a brak dyskusji w toku to tylko brak dodatkowych punktów
Tak , za dyskusje w toku noty nie są obniżane
Tak czy owak lepiej mieć X dyskusji rozwiązanych niż 0 założonych (bo w tym drugim przypadku ma się też 0 punktów - chyba w nagrodę za to, że kupujący nie mają z nami problemów😂).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Dyskusje o statusie ,,rozwiązana,, oraz,, w toku ,,nie mają wpływu na jakość jeśli odpowiadasz w ciągu 24H . bo za opóźnienie w odpowiedzi też lecą punkty
Mi jakość sprzedaży poleciała bo kupujący nie zadał żadnego pytania w ciągu 30 dni 🙂 Chore to k...a jest Punkty powinny być z automatu przyznawane a obniżane dopiero jak nie odpowiesz w terminie na pytanie
Tak samo kpiną jest przyznawanie punktów za obrót na koncie , jest to krzywdzące dla małych sprzedawców którzy generują mniejsze obroty
No właśnie, ja nie miałem pytań w ostatnich 30 dniach i z 845 spadło na 765 😄
Moim zdaniem statystyki można olać dopóki nie spadną poniżej Dobrego, bo nie ma się co szarpać. Robisz wszystko zgodnie z regulaminem, starasz się, flaki wypruwasz, a nagle przychodzi Janusz, daje negatyw po jednej gwiazdce, nie rozwiąże dyskusji, bo miał zły dzień
To też jest dla mnie nie zrozumiałe
Numery przesyłek uzupełnione w terminie:97,37%
Śledzenie statusu przesyłek:92%
Nadaję paczki tylko przez inpost i numery przesyłki są uzupełniane automatycznie po wygenerowaniu czy wysłaniu , to % powinien być taki sam
Klient dostaję nr przesyłki z automatu , tym samym ma dostęp do statusu przesyłki
Dla mnie czasem allegro to czarna magia
@artur8225-a1 u mnie jest lepiej, bo nr w terminie 85-90%, a śledzenie statusu non stop 65%, bez względu na to co robię. Te statystyki to czysta fikcja.
Śledzenie nie jest brane pod uwagę , warunek zapowiadany u mnie 92% przy 99,84 numerów w terminie