anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem dotyczący Jakości sprzedaży :)

hiphopshoppl
#12 Orędownik#

Nie wiem kto to wymyśla ale na bank ma poczucie humoru rodem z Monty Pythona

Na 896 transakcji z ostatnich 30 dni, masz 1 nierozwiązaną dyskusję. Kliknij w znak zapytania i zobacz, jak możesz to poprawić.

Jak można napisać Aż poprzedzając liczbę 1 😄 

Btw. Moglibyście coś z tym zrobić klient nie zaznaczy rozwiązanej dyskusji bo nie i już.

mimo iż ostatnia wiadomość jest


Dobra wiadomość - sprzedający zwrócił wpłatę w kwocie 169,00 zł. Pieniądze w ciągu 2-3 dni roboczych trafią na rachunek, z którego kupujący wykonał przelew lub na rachunek karty, którą opłacił zamówienie. Zachęcam do oznaczenia dyskusji jako rozwiązanej.

Co możemy więcej zrobić ?  
Tylko nie proponujcie mi żadnych gratisów czy bonifikacji dla kupującego bo nie uginam sie przed terrorem roszczeniowców allegrowych , jak chciałbym dokładać do interesu to przeniósł bym się na O L X,

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

mdrogeria
#21 Demiurg#

Klient musiał oznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną , a allegro w to nie wnika .

oznacz moderatorów

hiphopshoppl
#12 Orędownik#

No tak ale ten teks Aż jedną  to serio żenua wiem że mam jedną którą klient zaznacza nierozwiązana
Jedna nierozwiązana i mam już Nieakceptowalny  bo mam mało dyskusji 
Przydały by się wzory z których korzysta algorytm bo to jest bubel kolejny już 

Mam tylko 6 dyskusji i jedna nierozwiązana i jeb - 40ptk.

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@hiphopshoppl  ogólnie system dyskusji jest chory, bo nawet w ocenie jakości sprzedaży jest pozycja - ilość dyskusji, co sugeruje, że kto ma więcej ten ma gorszą jakość obsługi, a już szczególnie nierozwiązanych.

Tylko co można poradzić jak klient zakłada np. dyskusję z powodu zgubienia faktury - po dosłaniu kopii nie kończy dyskusji bo ma to gdzieś.

drugi kwiatek - klient czeka 2 dni na przesyłkę, a na moją susgestię, żeby sprawdzić śledzenie paczki, odpowiada, że nie ma czasu i po to zakłada dyskusję ??

kolejna sytuacja - w systemie jest przesyłka doręczona, a klient ma wątpliwości, zakłada dyskusję, żebym mu poradził co ma zrobić.

itd, itd. Ogólnie 90% dyskusji w żaden sposób nie jest związana z jakością obsługi, czy towaru. Po prostu jest to sposób na kontakt ze sprzedającym z byle powodu. Większość kupujących nie zakańcza dyskusji pomimo odpowiedzi i pomocy ze strony sprzedającego i serwisu, bo mają to głęboko gdzieś.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Tak , ale dyskusje o statusie ,, w toku ,, nie są brane pod uwagę w systemie jakości sprzedaży .

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Otóż są, liczą się wszystkie utworzone

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Jakoś tego u siebie nie widzę . W ubiegłym miesiący mialem 2 i z jakością nic się nie działo .

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Aaa, nie zauważyłem, że to jest ta druga sekcja Nierozwiązane dyskusje.

Trochę lipa, bo mogą odejmować punkty jak kupujący oznaczają jako nierozwiązane.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Tak , odejmują jeśli klient zmieni status na ,, nierozwiązana ,,

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@mdrogeria  jakaś liczba jest dozwolona, ale jak się ma ich za dużo w toku, to tną po punktach.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Jest dozwolona iloś do zachowania SS , a za każdą nierozwiązaną lecą punkty .

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Z tego co widzę, to obcinają punkty tylko za te nierozwiązane, a brak dyskusji w toku to tylko brak dodatkowych punktów

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Tak , za dyskusje w toku noty nie są obniżane

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

Tak czy owak lepiej mieć X dyskusji rozwiązanych niż 0 założonych (bo w tym drugim przypadku ma się też 0 punktów - chyba w nagrodę za to, że kupujący nie mają z nami problemów😂).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Dyskusje o statusie  ,,rozwiązana,, oraz,, w toku ,,nie mają wpływu na jakość jeśli odpowiadasz w ciągu 24H . bo za opóźnienie w odpowiedzi też lecą punkty 

oznacz moderatorów

artur8225-a1
#12 Orędownik#

Mi jakość sprzedaży poleciała bo kupujący nie zadał żadnego pytania w ciągu 30 dni 🙂 Chore to k...a jest Punkty powinny być z automatu przyznawane a obniżane dopiero jak nie odpowiesz w terminie na pytanie

Tak samo kpiną jest przyznawanie punktów za obrót na koncie , jest to krzywdzące dla małych sprzedawców którzy generują mniejsze obroty 

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

No właśnie, ja nie miałem pytań w ostatnich 30 dniach i z 845 spadło na 765 😄

 

Moim zdaniem statystyki można olać dopóki nie spadną poniżej Dobrego, bo nie ma się co szarpać. Robisz wszystko zgodnie z regulaminem, starasz się, flaki wypruwasz, a nagle przychodzi Janusz, daje negatyw po jednej gwiazdce, nie rozwiąże dyskusji, bo miał zły dzień

oznacz moderatorów

artur8225-a1
#12 Orędownik#

To też jest dla mnie nie zrozumiałe

Numery przesyłek uzupełnione w terminie:97,37%

Śledzenie statusu przesyłek:92%

Nadaję paczki  tylko przez inpost i numery przesyłki są uzupełniane automatycznie po wygenerowaniu czy wysłaniu , to % powinien być taki sam 

Klient dostaję nr przesyłki z automatu  , tym samym ma dostęp do statusu przesyłki 

Dla mnie czasem allegro to czarna magia 

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@artur8225-a1  u mnie jest lepiej, bo nr w terminie 85-90%, a śledzenie statusu non stop 65%, bez względu na to co robię. Te statystyki to czysta fikcja.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Śledzenie nie jest brane pod uwagę , warunek zapowiadany u mnie 92% przy 99,84 numerów w terminie 

oznacz moderatorów