Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ,dziś miała miejsce dziwna sytuacja ponieważ klient zrobił u mnie zakupu,opłacił i otrzymałem maila z potwierdzeniem oraz w zakładce allegro widnieje że wpłata jest ,natomiast w panelu wysyłam z allegro nie wyświetla mi tego konkretnego zamówienia ,inne z dnia dzisiejszego sa...więc tym samym nie mogę do niego nawet wydrukować etykiety ani zmienić status .proszę o pomoc
@C4R czy to nie InPost ? dziś był już taki przypadek ponoć po czasie wskoczyło 🙂
Nie,moja akurat kurierem DPD,a było to dobre 3 godz temu ..
@C4R Cześć. 🙂 Podaj mi proszę numer tego zamówienia
Już doszedłem co poszło nie tak ...Właśnie sam się wyjaśniłem 😅 Klient opłacił zamówienie ,które widniało jako anulowane stąd taka sytuacja....zmienilem ręcznie status i jest ok