Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mam problem z aukcją internetową a mianowicie..
Wystawiłem 4 sztuki opon - komplet gdzie cena dotyczyła sztuki.
Natomiast w opisie zrobiłem gafę, tzn:
"Przedmiot aukcji : Opony letnie Hankook Optimo K415
Rozmiar : 195/65r15 91V
DOT : 2909
Bieżnik : 6,40mm wszystkie
Cena dotyczy : Sztuki - Sprzedaję tylko komplet
Aby zakupić komplet proszę wybrać 2 sztuki"
Niestety w zdaniu "Aby zakupić komplet proszę wybrać 2 sztuki" powinna widnieć czwórka zamiast dwójki.
Pomimo tej pomyłki wyżej zaznaczone jest że cena dotyczy sztuki oraz aukcja składa się z 4 sztuk.
Niestety zanim zauważyłem pomyłkę zostały zakupione 2 sztuki opon. I tu zaczyna się cały problem.
Kupujący nie odpowiedział na wiadomość email w celu sprostowania, aukcja została opłacona, wykonałem około 15 połączeń na numer kontaktowy wprowadzony przez kupującego 0 odzewu, kolejnego dnia mój numer został zablokowany. Wcześniej wysłałem też SMSa w którym poprosiłem o kontakt w celu sprostowania błędu - 0 odzewu. Dzwoniąc z innego numeru - kontakt jest dostępny, natomiast również nie odpowiada. W wiadomości email zaznaczyłem że w ramach sprostowania jestem w stanie zrobić duży rabat na korzyść kupującego aby tylko pomyślnie rozwiązać problem.
Pisząc do allegro o pomoc dostałem tylko informacje, że napisali do kupującego z prośbą o kontakt. Niestety 0 odzewu. Proszę o jakąś poradę. Dodam że dzisiaj mijał czas na zrealizowanie transakcji i wysłałem 2 sztuki tak jak było opłacone w zamówieniu. Czy na takiej podstawie mogę dostać negatywną ocenę? Do tej pory wszyscy kupujący są zadowoleni z moich usług a mi zależy na tym aby tak pozostało. Bardzo proszę o uwagę w tej sprawie i ewentualne podpowiedzi.
Z góry serdecznie dziękuję.
@handel_GT_Opony mieszałeś kombinowałeś jak tu wprowadzić w błąd kupujących, a sam się walnąłeś 😄
Było wystawić oponę - 4 sztuki lub komplet 4 sztuk ( 1 komplet ) i byś nie miał takiego problemu 😄
Te aukcje wprowadzają w błąd, rozumiem że sprzedajesz 4 sztuki za 150 zł ?
Niestety aby udostępnić kupującym możliwość zakupu za prośrednictwem allegro smart muszę wystawiać cenę za sztukę. Inaczej koszt przesyłki kompletu przewyższy 40 zł. Wcześniej wystawiałem ceny za pary/komplety i nigdy nie miałem problemu z taką sytuacją - aczkolwiek dostawałem zaniżone oceny za koszta wysyłki "jako że jestem SMART - koszta za duże".
@handel_GT_Opony wszystko rozumiem, to nie pisz w tytule i w opisach o kompletach 4 sztukach itp. daj opona i cenę za sztukę i po sprawie 🙂
Ok, dzięki za podpowiedź.
Co do mojego pytania jak Pan widzi zaistniałą sytuację?
@handel_GT_Opony tu pozostaje czekać na kupującego i mieć nadzieję że zrozumie, ale negatywa można wyłapać, może specjalnie się nie odzywa bo wie że wyłapał błąd i liczy na tanie opony 😞
@handel_GT_Opony Tu akurat @kostas11 ma racje i nie musisz wystawiać ceny za sztukę, możesz za komplet czy zestaw jeśli masz na myśli 4 sztuki. Też jestem zdania iż to wprowadzanie w błąd kupującego
Tak tylko wysyłka 1 opony to koszt powiedzmy 14 zł
Wystawiając cenę za komplet koszt wysyłki 4 sztuk przewyższy 50 zł gdzie dopuszczalne jest 40 zł aby Allegro Smart był dostępny.
W momencie gdy wystawiam komplet opon oraz podaję cenę za sztukę umożliwiam kupującym zakupienie np. 2x po 2 sztuki co pozwala na zmieszczenie się w progach umożliwiających skorzystanie ze Smarta.
Ty wystawiasz łamigłowki a nie aukcje 😂
https://allegro.pl/oferta/goodyear-efficientgrip-2x-205-55r16-91-h-10019218617
Na zdjęciu 4 opony, w tytule 2 opony, w parametrach :
i na końcu w opisie : Cena dotyczy : Szt 😂😂
Będziesz miał nieustannie takie problemy jak w tym wątku.
Cena w okienku dotyczyła kompletu 4 szt, czy kompletu 2 szt?
Jeśli wybierasz komplet i wpisujesz cenę, to jest to cena za cały komplet, a nie za sztukę.
Jeśli kupujący kupił komplet, musisz mu wysłać komplet. Negatywa oczywiście możesz dostać, jeśli się nie wywiążesz z umowy.
Cena w okienku dotyczyła sztuki - i w opisie również jest to zaznaczone "Cena dotyczy : Sztuki - Sprzedaję tylko komplet." Natomiast błąd po mojej stronie leży w dolnym wierszu opisu gdzie napisałem "Aby zakupić komplet proszę wybrać 2 sztuki".
@handel_GT_Opony Jeżeli cena dotyczyła 1 sztuki, to nie możesz wymagać zakupu kompletu. Aukcja była nieregulaminowa. Kupujący w taki przypadku może kupić tyle sztuk, ile chce.
@handel_GT_Opony Moim zdaniem powinieneś zgłosić błąd co zrobiłeś i podjąłeś próbę naprawy tego błędu. Nie wysyłałbym zamówienia i anulowałbym go. Następnie oczekiwał na kontakt kupującego, skoro Twój kontakt z kupującym pomimo rób był nieskuteczny.
Nie sądzę, aby kupujący miał podstawy do złego komentarza a Ty jak każdy inny miałeś prawo do pomyłki a na Twoją korzyść jest fakt iż usiłowałeś naprawić błąd, bezskutecznie z winy prawdopodobnie kupującego.
Jednak ostatecznie można rozwiązać problem jak się odniesie do sprzedaży kupujący.
Dziękuję za odpowiedź.
Zamówienie zostało już przekazane kurierowi.
W razie kontaktu w każdej chwili odsyłam pieniądze oraz zamawiam kuriera na mój koszt.
Problem jest tylko taki że kontakt wydaje się niemożliwy.
@handel_GT_Opony, widzę, że po wymianie korespondencji mailowej została podjęta decyzja o wysłaniu do Kupującego prośby o kontakt.
Jednak numer zamówienia, który podałeś w mailu dotyczy zamówienia, którego płatność figuruje jako nieudana. Dopytuję w związku z tym, co pisałeś o ewentualnym "odsyłaniu pieniędzy".