anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z dokonaniem częściowego zwrotu

Janirka
#12 Orędownik#

@_HolaOla_ Mam problem z dokonaniem częściowego zwrotu za zakupy. Po odznaczeniu kosztów wysyłki i wpisaniu odpowiedniej ilości produktów które mają podlegać zwrotowi, kwota zwrotu nie ulega zmianie (wygląda tak, jakbym chciała zwrócić całą wpłatę za zakupy), a na końcu pojawia się komunikat brzmiący jak tłumaczenie z translatora 🙂 Czy to jakiś chwilowy błąd?

 

Zwrot komunikat.jpg

_______
Kamila
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Janirka  Nie ulega wątpliwości, że kupującemu wygodne dostać całość wpłaty 🤣

_____________
Kama
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Janirka Oczywiście sprawdzimy obie kwestie o których piszesz, ale w przypadku błędnego naliczenia zwrotu potrzebujemy więcej informacji nt. tej transakcji, dlatego będę niezmiernie wdzięczna jeśli prześlesz mi więcej szczegółów na maila spolecznosc@allegro.pl. Chodzi przede wszystkim o numer oferty i login kupującego. Pomocny byłby też pełen zrzut, którego fragment tutaj dołączyłaś. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Janirka
#12 Orędownik#

@_HolaOla_ Dziękuję! Już wysłałam maila 🙂

_______
Kamila
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Janirka Dotarł, pięknie dziękuję! Już działam w Twojej sprawie i jak tylko otrzymam wyjaśnienie tej sytuacji, wrócę tutaj do Ciebie z odpowiedzią. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

@Janirka Czasami pomaga zmiana przeglądarki np. na Firefox 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Janirka Przepraszam Cię gorąco, że musiałaś czekać na moją odpowiedź. Z uwagi na to, że nie odnotowaliśmy problemów ze zwrotami, wyczyścić proszę pliki cookies w przeglądarce i sprawdź czy ta sytuacja występuje na innych przeglądarkach - Chrome, Firefox, Opera. Spróbuj sprawdzić jeszcze, czy możesz dokonać zwrotu  w trybie incognito przeglądarki. Wówczas będę Ci wdzieczna za informację i jeśli Twój problem będzie nadal występował, będziemy to dalej  sprawdzać. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

@_HolaOla_ ten problem istnieje nie tylko u @Janirka U mnie zawsze jest tak samo gdy rozliczam częściowy zwrot (google chrome) i takie zwroty rozliczam z własne konta. Nie zgłaszam problemu gdyż allegrom powinno poprawić inne niedociągnięcia w obsłudze sprzedaży. Już niedługo wyłączą całkowicie zakładkę Transakcje w M.S. allegro a nowa zakładka do której na zmuszą jest nadal nie funkcjonalna w zakresie list wysyłkowych, etykiet, i braku możliwości połączenia sprzedaży ze wszystkich kont na jednym wydruku.

oznacz moderatorów