anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z etykietą DPD

renola01
#9 Pomysłodawca#

Dobry wieczór

Problem polega z wydrukowaniem etykiety Dpd

Przy próbie wygenerowania etykiety ciągle wyskakuje okienko

,,Błąd przetwarzania

Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego''

W tej chwili sprawa dotyczy 3 zamówień

8d190a71-9998-11ec-91c0-918e8f8d73f6 ,84749741-9a74-11ec-8e06-ffe3c752922f , 64224360-9ae8-11ec-b66c-8b59690c6d15

Już wyczyściłem ciasteczka ,już sprawdziłem kody pocztowe [w bazie kodów Poczty polskiej https://kody.poczta-polska.pl/.i w bazie Dpd ,zmieniłem przeglądarki i dalej to samo.

Wiem że allegro lubi wszystko i często zmieniać to może taka sugestia ,zmieńcie mi to ,,novum '' na stary system wysyłania Dpd.😄 i już więcej nigdy w tej sprawie do was nie napiszę.

Darek

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@renola01 Sprawdź proszę jeszcze dokładnie, czy Twój kod pocztowy jest w bazie kodów pocztowych Poczty Polskiej. Znajdziesz go w Książce adresowej Wysyłam z Allegro, która jest dostępna w Ustawieniach zamówień. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

renola01
#9 Pomysłodawca#

Tak sprawdziłem

50-088 Wrocław jest taki kod pocztowy.

Nim wyłączyłem dzisiaj opcje wysyłki Dpd ,,wpadło'' nowe zamówienie o nr.

2e4d7081-9b87-11ec-8e4a-b7a74ed44a16 i znowu to samo ,,

Błąd przetwarzania

Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego''

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@renola01 Rozumiem, dziękuję za informację. Sprawdzamy już co może być przyczyną tej sytuacji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

renola01
#9 Pomysłodawca#

Coś w tej sprawie wiadomo?

Jakby to była dyskusja z klientem to już bym dostał ostrzeżenie od allegro za brak odpowiedzi [3 dni]

Dalej  2 klientów czeka aż uda mi się wypisać list przewozowy DPD.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@renola01 Niestety nie, cały czas próbujemy znaleźć przyczynę tej sytuacji, ale nie mamy nowych wieści. Mam jeszcze dwa pytania do Ciebie, które bardzo nam pomogą: 

  • czy nie zaznaczasz przypadkiem żadnej usługi dodatkowej np. doręczenie do 09:30? 
  • czy możesz przesłać nam pełny adres we Wrocławiu, który próbujesz wpisać? Jeśli nie chcesz podawać go tutaj, możesz przesłać go mailowo na adres spolecznosc@allegro.pl

Z góry bardzo dziękuję! 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

renola01
#9 Pomysłodawca#

Nic nie zaznaczam ,żadnych usług dodatkowych [do 9,30,12 ,sobota itp.]

Adres z którego nadaje ul. Swobodna 37 st.5.10 50-088 wrocław.

Żeby było ciekawiej to z drugiego mojego konta renola02 z tego samego adresu nadaje paczki dpd bez problemu

Darek

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@renola01 Dziękuję za te informacje, będziemy w dalszym ciągu szukać rozwiązania tej sytuacji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@renola01 Mam do Ciebie jeszcze jedno pytanie: czy na obu kontach domyślny adres w Książce adresowej jest identyczny?

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

renola01
#9 Pomysłodawca#

Dobry wieczór Ręce opadają ,sprawa nierozwiązana wraca jak bumerang. Usunąłem we wszystkich swoich ofertach opcje kuriera dpd ale gdzieś przeoczyłem ,,Metoda dostawy

Allegro Odbiór w Punkcie DPD Pickup'' i ktoś w tej opcji kupił przedmiot .

Jak zwykle chcę wygenerować etykietę i jak zwykle komunikat 

,,Błąd przetwarzania

Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego''

Darek

adres domyślny jest taki sam 

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

Może zaprosicie tu ponownie "specjalistkę" od spraw tego b...ałaganu  @mgd_tomczyk,  i ona i reszta z Was modów, odpowie dlaczego kłamała, że wszystko będzie działać w nowym systemie i że stary nie zostanie wyłączony dopóki jego funkcjonalności nie zostaną przeniesione na nowy system.

A tu nie dość, że zapewnienia odnośnie przeniesienia funkcjonalności ze starego WzA, o które prosili użytkownicy okazały się kłamstwami, to w dodatku w tym niedorobionym, "ulepszonym" systemie coraz większe "kwiatki" wychodzą.

Za takie podejście do Kupujących większość sprzedawców wyłapałaby ostrzeżenia i bany. Wy natomiast prezentujecie urągające wszelkim standardom podejście wobec swoich klientów, jakimi są sprzedawcy i macie nas głęboko w poważaniu.

oznacz moderatorów

renola01
#9 Pomysłodawca#

No i co?

Darek

oznacz moderatorów