Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam taki problem. Gość kupił produkt i po kilku dniach do mnie dzwoni czego nie ma jeszcze paczki ? Ja sprawdzam i okazuje się, że dokonał zakupu, ale nie wybrał formy dostawy, ani płatności, więc tłumaczę mu, że czekam na jego decyzję odnośnie tych kwestii.
Gość mi przesyła screen ekranu ze swojej zakładki kupionych produktów, w której jest wyraźnie pokazane, że wybrał formę płatności za pobraniem, podał adres do wysyłki i dane do faktury.
u mnie jest cały czas status zamówienia, brak wyboru formy wysyłki, płatności, nie ma żadnych danych do faktury, ani innych danych do wysyłki.
Szczerze mówiąc mam taką sytuację pierwszy raz.
@mikeza, możesz podać numer zamówienia? Przydatny będzie również zrzut ekranu od Kupującego, o którym wspominasz. Zweryfikuję to. 🙂
@mr_oma podsyłam zrzut od kupującego
u mnie wygląda to tak:
jak widać klient ma wypełniony formularz, z danymi do wysyłki i faktury, a u mnie jest brak tego formularza, nie ma wybranej faktury, ani innych danych do wysyłki. po kontakcie telefonicznym wysłałem mu paczkę za pobraniem, tylko niestety na dane z allegro, bo on był przekonany, że ten formularz do mnie dotarł, a ja nie miałem żadnych innych danych adresowych 😞 paczka oczywiście wróciła z adnotacją adresat się wyprowadził, bo dane do wysyłki podał inne niż te, które ja posiadałem w systemie 😞
mikeza miałem taką historię wlaśnie z pobraniem. Klient wypełnił formularz dostawy i go nie zatwierdził uważajac ,że kliniecie w ,, kupuję i płacę ,, przekieruje go na stronę banku .Poinformuj klienta ,że pobranie jest również formą płatności i konieczne jest zatwierdzenie karty dostawy przez ,,kupuję i płacę ,, , na stronę banku system go nie przekieruje .
Najlepiej dać sobie spokój z wysyłkami za pobraniem ,sam tego nie udostępniam nawet jak klient stawia warunek " mogę to kupić pod warunkiem że udostępni pan mi dostawę za pobraniem" .
@mwmonety tu nie do końca chodzi o samo pobranie. Nie zgadzają się dane wysyłkowe, nie ma danych do faktury, trochę to dziwne. Nawet jakby opłacił to wysłałbym mu na dane z allegro, które są inne niże te podane w adresie do wysyłki, którego ja nie widzę, a on ma go w wypełnionym formularzu. Paczka nie zostałaby odebrana nawet po opłaceniu 😞
@mikeza, dzięki za Twoją cierpliwość. 🙂 Klient prawdopodobnie anulował lub nie ukończył wypełniania formularza dostawy i płatności - przez to formularz nie został do Ciebie przesłany.
@mr_oma tylko, że zakup miał miejsce 08.06, a zrzut przesłał mi 10 dni później ze swojej strony zakupów. Trochę to dziwne, po takim okresie.
czyli wina klienta ?
skąd klient ma wiedzieć, że nie ukończył wypełniania formularza dostawy skoro widzi, że ukończyl ?
@Client:80340374 Czyli wina systemu.
Bardzo prawdopodobna jest sytuacja o której pisze mdrogeria.
Klient widząc przycisk "kupuję i płacę" ma wątpliwości, bo przecież nie chce płacić z góry. Może sądzić, że już zrobił co trzeba.
@mr_oma dzisiaj mam taką samą sytuację, gość otwiera mi dyskusję z pytaniem gdzie jest paczka, bo wybrał pobranie, a u mnie w formularzy zakupu jest brak wyboru formy płatności i dostawy. O co w tym chodzi ?? to już kolejny przypadek na przełomie kilku dni.
@mikeza, czy mogę Cię ponownie poprosić o numer tego nowego zamówienia wraz ze zrzutem ekranu z zakładki zamówienia?