Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po raz kolejny Inpost nie odebrał paczek. Zamówiony został odbiór zgodnie z regulaminem Inpost, ale kuriera brak po odbiór paczek. allegro po raz kolejny nic z tym nie zrobi i zaniży oceny z jakości. Czas najwyższy chyba zakończyć współpracę z tak niedbałym przewoźnikiem jak i stronnicze allegro!
@sklepRTVSAT
Prosimy o kontakt na pomoc@inpost.pl z dokładnym opisem sytuacji oraz podaniem:
- numeru zlecenia na podjazd kuriera,
- przykładowego numeru paczki, która miała zostać odebrana,
- pełnego adresu odbioru,
- danych do kontaktu.
Zweryfikujemy sytuację i zainterweniujemy w oddziale.
InPost Sprawa została do was wysłana, i oczekuję zajęcia się sprawą i jej wyjaśnieniu.
A allegro już zaciera ręce aby zaniżyć statystyki, i nawet nie raczy moderator wyjaśnić sprawy. Olewanie sprzedawcy na porządku dziennym zarówno przez przewoźnika Inpost jak i allegro.
allegro z dniem dzisiejszym z radością zaniżyło po raz kolejny bezpodstawnie statystyki, i nawet nie raczą udzielić odpowiedzi. Jesteście dla mnie w tym momencie portalem dbającym tylko i wyłącznie o własne interesy i swoje wysokie prowizje, pomoc dla sprzedawcy nie istnieje z waszej strony. Tak właśnie wygląda współpraca z tym pseudo allegro.
@InPost to się dzieje i należy się tym zająć , a nie sugerować reklamacje . Od tygodnia wożę paczki do POP choć mi niezbyt po drodze . Przy obecnych cenach paliw musicie się na poważnie zająć logistyką , paczkomat mam w odległości 30m , ale jest często przepełniony , kurierzy podjeżdżają wielokrotnie , jak mi się uda i kurier jest chętny zabierze przesyłki , ale nie zawsze ma ochotę i trzeba gonić na oddział . Kontaktu z kurierem podejmujący zlecenie odbioru praktycznie nie ma , bardzo często się zmieniają , a dodzwonienie się do oddziału w celu uzyskania kontaktu z kurierwem graniczy z cudem . Uważam ,że w potwierdzeniu podjęcia zlecenia odbioru jakie otrzymujemy na maila powinien być numer telefonu do kuriera .
Było dobrze nawet powiem bardzo dobrze przez jakiś czas , ale obecnie odbiory to totalna KICHA .
pozdrawiam
@mdrogeria
Dzień dobry,
w celu dokładnej weryfikacji zgłoszenia prosimy o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl
W zgłoszeniu proszę podać:
- numery zlecenia na podjazd kuriera,
- przykładowe numery paczek, które miały zostać odebrane,
- pełny adresu odbioru,
- dane do kontaktu (telefon i adres mailowy).
Po otrzymaniu kompletnych informacji, zajmiemy się weryfikacją sprawy.
Dodatkowo informuję, że sugestia dotycząca umieszczenia numeru telefonu do kuriera, widoczna w powiadomieniu mailowym o przyjęciu zlecenia odbioru, zostanie skierowana do odpowiedniego działu.
W imieniu firmy InPost przepraszam za wszelkie niedogodności.
@InPost wysłałem wam zgłoszenie, i nadal nie raczyliście na nie odpowiedzieć.