anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z kupującą.

ITSlawno
#8 Zapaleniec#

Cześć

Słuchajcie potrzebujemy pomocy jak to rozwiązać - sprawa stara ale ciągnie się i ciągnie.

Klientka kupuje produkty które docierają do niej z opóźnieniem ( nie wiedzieć czemu DPD przetrzymało towar 24h na magazynie bez ruchu ) - z tąd opóźnienie

Kupująca oczywiście z pretensjami do nas no ok... Dostajemy maile typu " Będzie mi oddawać pieniądze za zakup stacjonarny bo wychodzi drożej  ) . 

Dostajemy negatywną opinie spodziewaliśmy się - która zostaje usunięta bo naruszała regulamin 

Kupująca wystawia nową oczywiście negatywną którą UWAGA - zeedytowała już dzisiaj 3 razy - a podobno nie może- bo może tylko raz wyzywa od kłamców itp. 

Co robić z taką kobietą ? Bo nerwy nam psuje od lutego , i szczerze mamy już dosyć 

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

komis-bell
#21 Demiurg#

Olać, nie reagować, nie karmić trola. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie powinno tak być, chociaż dopóki nie znam wypowiedzi drugiej strony byłbym ostrożny > nie takie rzeczy tu bywały.

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@ITSlawno nic nie poradzisz - zapewne beneficjentka X+++++ Nie wytłumaczysz procesów logistycznych osobie, która siedzi w domu i żyje z naszych (po)datków... Podejrzewam, że cała batalia toczy się o AP - mieć drut i... druta w tym przypadku 😉 Tak się nie da. 

Mimo wszystko życzę Ci rozwikłania tego węzła Gordyjskiego, bo ta sprawa do łatwych (przez wstawiennictwo owej niewiasty) do łatwych zapewne nie należy.

BTW - jeśli ma chłopa w domu - to mu szczerze współczuję...

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Przejrzyj wątki z piątku. Tam kupujacy miał i towar i pieniądze z ap bo zgłosił ze ma problem ze zrobieniem zwrotu 

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

PATOLOGIA

oznacz moderatorów