Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć
Słuchajcie potrzebujemy pomocy jak to rozwiązać - sprawa stara ale ciągnie się i ciągnie.
Klientka kupuje produkty które docierają do niej z opóźnieniem ( nie wiedzieć czemu DPD przetrzymało towar 24h na magazynie bez ruchu ) - z tąd opóźnienie
Kupująca oczywiście z pretensjami do nas no ok... Dostajemy maile typu " Będzie mi oddawać pieniądze za zakup stacjonarny bo wychodzi drożej ) .
Dostajemy negatywną opinie spodziewaliśmy się - która zostaje usunięta bo naruszała regulamin
Kupująca wystawia nową oczywiście negatywną którą UWAGA - zeedytowała już dzisiaj 3 razy - a podobno nie może- bo może tylko raz wyzywa od kłamców itp.
Co robić z taką kobietą ? Bo nerwy nam psuje od lutego , i szczerze mamy już dosyć
Olać, nie reagować, nie karmić trola.
Nie powinno tak być, chociaż dopóki nie znam wypowiedzi drugiej strony byłbym ostrożny > nie takie rzeczy tu bywały.
@ITSlawno nic nie poradzisz - zapewne beneficjentka X+++++ Nie wytłumaczysz procesów logistycznych osobie, która siedzi w domu i żyje z naszych (po)datków... Podejrzewam, że cała batalia toczy się o AP - mieć drut i... druta w tym przypadku 😉 Tak się nie da.
Mimo wszystko życzę Ci rozwikłania tego węzła Gordyjskiego, bo ta sprawa do łatwych (przez wstawiennictwo owej niewiasty) do łatwych zapewne nie należy.
BTW - jeśli ma chłopa w domu - to mu szczerze współczuję...
Przejrzyj wątki z piątku. Tam kupujacy miał i towar i pieniądze z ap bo zgłosił ze ma problem ze zrobieniem zwrotu
PATOLOGIA