Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Pierwszy raz korzystam z tej formy pomocy.
Mam taki problem Kupujący zakupił u mnie lampę, po kilku dniach Pani napisała do mnie iż główny stelaż drewniany) jest pęknięty, odpisałem jej by zrobiła zwrot. Lecz Pani nie chciała robić zwrotu tylko zażyczyła sobie zwrot 40% kwoty lampy ponieważ stwierdziła że rozmawiała z jakimś stolarzem i jej tam zrobi za jakąś tam kwotę. Na początku się zgodziłem lecz po chwili przekalkulowałem że mnie wkręca bo przecież po naprawie na własną rękę Kupujący traci gwarancję, a po drugie oddając jej 40% kwoty lampy musiał bym dołożyć to interesu. Napisałem do niej i poprosiłem o zwrot, stwierdziła że nie zrobi bo niby lampę oddaje do stolarza do naprawy. Poprosiłem ją w takim bądź razie, aby wysłała mi paragon/ fv imienną lub jakikolwiek dokument potwierdzający naprawę lampy. Po tej wiadomości Pani wystawiła mi negatywną i oczerniającą opinie. Napisałem do niej kulturalnie, że to kpina z jej strony na co ona odpisała że jak jej wyśle daną kwotę to zmieni opinię oraz komentarz.
Odbieram to jako szantaż i wyłudzenie.
Co w takiej sytuacji mogę zrobić ?
W jakiś sposób zgłosić sytuację do Allegro ?
oczywiście posiadam wszystkie wiadomości od Kupującej ponieważ komunikowaliśmy się po przez Wiadomości Allegro.
Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi
Pozdrawiam serdecznie
Piotr
Kupujący może pisać wszystko. Nikt nawet nie dotknie palcem w Twojej sprawie. Nic nie zrobisz.
Przykre ale prawdziwe.
No tak bo dla nich liczy się tylko kasa 😕
@WojciechowskiLED Tak to "wyłudzenie" ze strony kupującego, ale to reklamcja a nie zwrot więc jeżeli nawet pani wystawiła negatywa, niesłusznie. Napisz jej że odrzucasz reklamację masz na to 14dni- to ważne bo inaczej reklamcja zostaje uznana. W zasadzie uznana, ponieważ przystaleś na jej propozycję, jak otworzy dyskusję to allegro jej pomoże i zwróci kasę.
Tylko że formalnie Pani nie złożyła reklamacji. Korespondencja była prowadzona po przez Wiadomości Allegro. Nie przez dyskusję inne możliwe opcję. Druga sprawa jest taka że chciała 40% kwoty lampy i po chwili napisałem jej że jednak proszę o zwrot bo jest to dla mnie za duża strata
@WojciechowskiLED nie znaczenia jaka forma, została zgłoszona wada i roszczenie, odpiwedziałeś na to 🙂 Było poprosić od razu o odesłanie, i oddać kasę, zgodnie z prawem to sprzedawca wybiera czy naprawi, wymieni czy odda kasę 🙂
@WojciechowskiLED i słusznie, to nie piaskownica 🙂 Na początku się zgodziłem czyli uznałeś reklamację - roszczenia kupującej więc przelej jej ustaloną kwotę bo może się skończyć że allegro wypłaci jej 100 % oraz doliczy Ci do salda 😄
Allegro nic z tym nie zrobi, a zapewne jest to próba wyrwania kasy 😄 na przyszłość zanim coś palniesz, zastanów się, odbierz lampę na reklamację i skalkuluj 😄
A wysłał Ci chociaż zdjęcia ?
Wysłała ale cóż z tego jak nie widać całej lampy więc nie mam pewności czy to moja lampa.
Pani niby zgłosiła zwrot i do tej pory do nie otrzymałem gdzie minęło już ponad 15dni.
Reklamacja była pisemna tylko w formie wiadomości, nie była formalnie zgłaszana po przez allegro. Dowód naprawy też powinna okazać, który wymagałem i miała tego świadomość
@WojciechowskiLED nauczka na przyszłość, prosisz o odesłanie ( jak nie odeśle pamiętać ze 14 dnia trzeba odrzucić ) lub wyłaś kuriera jak klient poprosi, wtedy miał byś pewność, zbadał byś czy to Twoja lampa czy to ściema by wyrwać kasę 😄
W korespondencji jest wszystko czarno na białym.
Co najlepsze zgłosiłem sprawę do Allegro na co otrzymałem odpowiedz że oni nie są od oceniania czy ktoś szantażuje i czy chce wyłudzić pieniądze 😂 Co raz gorzej dzieje się na tym Allegro. W takim bądź razie to ja nie wiem po co oni tu są. Dostali całą korespondencję gdzie nawet głu*i by się zorientował że to wałek.
W każdym razie dziękuję za odpowiedzi
Pozdrawiam 🍺
odkryłeś właśnie, że komentarze na allegro mogą być niezgodne z prawe ale niekoniecznie z regulaminem allegro