Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Jeden z moich kupujących zgłosił zwrot. Zwrot dotyczył kasku motocyklowego z mojej aukcji. Kask integralny, dodatkowo w zestawie wyposażony w akcesoryjną szybę (zapakowaną w folię ochronną). Przesyłka została wysłana przed czasem, klient odebrał ją jeszcze przed weekendem. Po weekendzie widzę, że zgłosił zwrot. Nie ma problemu, przecież takie rzeczy się zdarzają. I teraz... Otrzymałem przesyłkę od klienta, karton, opakowanie zmasakrowane, ale cóż, może wina dostawcy, zdarza się. Po rozpakowaniu, widać, że kask był używany, kupujący nawet nie się nie przejmował pakując niechlujnie kask brudny z zasuszonymi muchami. Kask nie zapięty, bez metki. Akcesoryjna szyba wyjęta z folii ochronnej, cała porysowana i również pełna owadów. Poinformowałem klienta, że nie ma takiej opcji żeby mi zwrócił produkt w takim stanie, dodam, że nie zgłaszał reklamacji! Klient mi odpowiedział w wiadomości, że i tak zwróce mu te pieniądze, bo on wymysli sobie jakąś reklamację. Dodatkowo, nie będzie odbierał mojej przesyłki. Potem były próby ze strony kupującego, że mam mu wysłać inny kask, że wówczas nie będzie mi robił problemów i takie tam. Napiszcie mi proszę, jakie mam mozliwości manewru z takim klientem, gdzie ewidentnie stara się wyłudzić ode mnie pieniądze. Dramat, pomocy. Pozdrawiam, Piotrek (Working_class)
Co jest podane w powodzie zwrotu?
"nie pasuje mi"
No to zwrot musisz przyjąć, masz prawo obniżenia zwrotu za odesłanie uszkodzonego i używanego przedmiotu
Ok, natomiast uwierz mi, że ten kask nie nadaje się do niczego. Jeżeli gościowi zwrócę nie wiem, załóżmy 50,- to co potem ? Będziemy się tak boksować w nieskończoność ?
Udokumentuj wygląd żeby w razie rekompensaty z Allegro Protect nie obciążyli Ciebie, tak możesz nawet zwrócić 1zł jak masz na to dowody i uzasadnienie.
Tak, mam zdjęcia
@Working_class nic się nie stanie ,porób dokladne zdjęcia zachowaj ,zrób screena wiadomości i odpowiedzi klienta , przyda się w dyskusji ,oddaj 1 zł umotywuj i czekaj na reakcję , w razie potrzeby wróć do nas , pamiętaj , w dyskusji zachowój się grzecznie i profesjinalnie powklejaj zdjęcia i wymianę wiadomości ,głowa do góry w końcu Jesteś jednym z nas
Grzecznie i profesjonalnie 😉 staram się jak mogę, chociaż jak zobaczyłem to co dzisiaj dostałem od klienta, to nawet nie wiecie jakie epitety przychodziły mi do głowy !! 😉
@Working_class Najważniejsze to nie wdawać się w żadne dywagacje ani niepotrzebne dyskusje.
Rzeczowo i na temat a jak kupujący będzie robił problemy to powtarzaj jak zdarta płyta, że decyzję już wydałeś, umotywowałeś i ją podtrzymujesz.
Dzięki wielkie !
hej !! @komis-bell ,, zdarta płyta ,, to moje !!! 😪
@Working_class wiem , przerabiamy to wszyscy ,ale tylko spokój i profesjonalne podejście pozwoli Ci wyjść z opesji obronną ręką .
@Working_class jako przedsiębiorca zwrot przyjąć musisz , udokumentuj dokładnie to co odesłał i oddaj 1 zł z informacją ,że dostanie jeszcze rachunek za utylizację bo kask nie nadaje się do dalszej odsprzedaży .
Czyli nie odsyłać mu tego kasku ? Już przygotowałem przesyłkę i wysłałem mu prośbe o dopłatę za przesyłkę zwrotną
@Working_class Nie - nie możesz odmówić przyjęcia zwrotu bo oświadczenie o odstąpieniu od umowy złożone przez kupującego powoduje, że umowę uznaje się za niezawartą - kupujący traci prawo własności do towaru i wraca ono do sprzedającego.
Aaa, ok
Ja jeszcze dodam że w dyskusji jak będzie mowa o protect to wklej te jego dywagacje o reklamacjach i że i tak odzyska kasę ciekawe jak zareaguje pracownik allegro na ewidentną próbę wyłudzenia a do samego allegro zgloś fakt próby wyludzenia w osobnym formularzu plus grożenie negatywem jeśli tak napisał na ewidentny szantaż są paragrafy po zgłoszeniu policji
@Working_class nie odsyłaj bo się pogrążysz , zwrot musisz !! przyjąć .