Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam mam problem
kupujaca zakupiła u mnie uzywana kurtke 1 września 2022, niedawno ,zgłosiła reklamacje poprzez spór bo zamek się nie zamyka , na zdjeciach wygladało ze sprawa jest błagha , odesłała kurtke , reklamacja została odzucona , bo nie był uszkodzony ten zameczek głowka róznie to jest nazywane którego koszt wymiany to 10 zł tylko powyrywne zabki czyli wymiana zamka całego koszt 150 zł . Reklamacje odżuciłam allegro napisało dno niej ze moze skozystac z Allegro Protect i z tego skorzystała , wysłałam jeszcze raz informacje poprzez allegro spór ze reklamacja odzucona z winy kupujacego . Ona pisze ze naraziłam jej na koszty itd ale ewidentnie wina uzywania złego kurtki pomózcie co mam w tej sytauacji zrobić dziękuje za kazda radę Marta
@KORALEKOLORU nic, czekać na decyzję allegro 🙂
Ze dostała szansę na złożenie wniosku o rekompensatę nie musi oznaczać że to Ty poniesiesz koszty, czekaj a jak dostaniesz powiadomienie o wypłacie to się do tego odnieś rzeczowo.
ludzie zrobili się teraz strasznie roszczeniowi , przeciez to nie moja wina ze ona powyrywała zabki uzywała uzywana kurtke 8 miesięcy a teraz chce zwrotu za kurtke dla mnie to jest niepojete
My rozumiemy ale inni nie koniecznie.
@KORALEKOLORU od jutra ma być ciepło, kurtka już jej do niczego nie będzie potrzebna.
Witaj wśród sprzedających - ostatnio rozpatrzyłem pozytywnie reklamację wariatora - zakup sprzed 3 miesięcy. Po ekspertyzie okazało się, że było przepięcie - nie wiem czym i kto to ładował, ale nauczka na przyszłość została. Sprzedający sami na siebie kręcą bata - w dzisiejszych czasach nie możesz być pro kliencka - liczą się tylko suche fakty...