anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z nadaniem i reklamacja

MACKOxd
#7 Wielbiciel#

wygenerowałem etykietę i nadawałem kilka paczek wszytko poszło bez problemu. Za 3 dni skontaktował się ze mną klient. czemu nie wysłałem paczki, na co powiedziałem że wysłałem jeszcze tego samego dnia. Klient na to że paczka dalej widnieje jak do nadania, sprawdziłem i faktycznie miał rację. 

Skontaktowałem się z infolinia zgłaszając fakt ze paczkę nadałem a dalej widnieje jako do nadania. Infolinia zleciła przeszukanie paczkomatu kurierowi który tego nie zrobił po kolejnym ,nim kontakcie znowu przeszukanie zostało zlecone na co dostałem mail że kurier tego nie zrobił i czekają maksymalnie kolejne 3 dni żeby to zrobił. I po tym czasie dostałem maila że mam zrobić reklamacje. 

Reklamację zrobiłem pierwszą odrzucili z powodu braku pełnomocnictwa Allegro o które niby wysłali mail który do mnie nie dotarł ale mniejsza z tym złożyłem ponownie reklamację na którą dostałem odpowiedź że żeby złożyć reklamację na oaczjke muszę ja najpierw poprawnie nadać... Na co odpowiedziałem że właśnie reklamuję problem z nadaniem więc to absurdalna odpowiedz

Na odwołanie dostałem odpowiedź iż po analizie od działu IT i sprawdzeniu monitoringu nie potwierdzono prawidłowego nadania przesyłki. A przesyłka nie uzyskała statusu nadanej.

Jest ktoś kt miał podobną sytuację ??? Pamiętam że pakowałem ten produkt, pamiętam. że go zostawiłem w paczkomacie na 100% miałem wtedy 5/6 paczek i każdą po koleji nadawałem.  

Nie radość że straciłem klienta na 300 kilka złotych to nie otrzymałem też z powrotem nadanej przesyłki... 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg#

@MACKOxd musisz pilnować kuriera żeby skanował jak należy .

oznacz moderatorów

MACKOxd
#7 Wielbiciel#

nadawała paczki w paczkomacie Skanowałem każdą po koleji i wkładałem po koleji do skrytek które się otwierały. Na monitoringu napewno widać ile pacek zeskanowałem tego dnia i będzie można sprawdzić czy faktycznie ją nadałem tylko że nie mam do niego wglądu a impost sobie samowolkę robi 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@MACKOxd Cześć. 🙂  Czy prowadzisz z nami korespondencję w tej sprawie? Napisz do nas wiadomość przez ten formularz i podaj numer zamówienia. Postaramy się pomóc

oznacz moderatorów

MACKOxd
#7 Wielbiciel#

właśnie napisałem w tej chwili 

oznacz moderatorów

MACKOxd
#7 Wielbiciel#

Dopiero po 4 zaprzeczeniu i 4 odwołaniu od decyzji negatywnej reklamacji  oraz zrobieniu reklamacji przez allegro oraz zarządniu monitoringu i raportów IT.

PACZKA DZIWNYM TRAFEM JEDNAK ZOSTAŁA PRZEZE MNIE NADANA. (a przecież już przynajmniej 2 razy ktoś to analizował) 

F4DFCF30-9ADE-4DDD-9A85-6AA31F68697C.jpeg

oznacz moderatorów