anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z nadaniem paczki inpost allegro

FHU_FRAMIKA
#8 Zapaleniec#

mam pblem z nadaniem paczki występuje błąd

Wystąpił problem z następującymi polami:
Odbiorca -> E-mail -> Pole Niepoprawne (#NP8)
Komunikat od kuriera: {"status":400,"error":"validation_failed","message":"There are some validation errors. Check details object for more info.","details":{"receiver":[{"email":"invalid"}]}}

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

xyz96
#21 Demiurg#

Wpisujesz tam pełny adres e-mail odbiorcy w tej zaszyfrowanej formie?

oznacz moderatorów

FHU_FRAMIKA
#8 Zapaleniec#

Tak kopiowałam już z zamówienia i dalej to samo

oznacz moderatorów

FHU_FRAMIKA
#8 Zapaleniec#

Tak

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@FHU_FRAMIKA Musi być adres mejlowy z zamówienia wpisany

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

FHU_FRAMIKA
#8 Zapaleniec#

Mail jest wpisany, myślałam że jest jakiś błąd w nim więc go skopiowałam z zamówienia i dalej jest problem

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@FHU_FRAMIKA jak kopiujesz zobacz czy nie masz spacji czy czegoś nie uciąłeś w mailu 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

FHU_FRAMIKA
#8 Zapaleniec#

Mail jest wpisany, myślałam że jest jakiś błąd w nim więc go skopiowałam z zamówienia i dalej jest problem

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@FHU_FRAMIKA tak jak pisze @kostas11 wklejasz gdzieś znaki typu: " : ' ( )

Może wklejasz z przedrostkiem mailto: bo tak skopiowałeś i mailto:xxxxx@xxxxxxx.xxx ?

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

Client:101707977
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem, czy udało się go rozwiązać? 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:101707977 Cześć. Upewnij się proszę, że wprowadzasz prawidłowy adres mejlowy i numer telefonu kupującego. 

oznacz moderatorów

Client:101707977
#7 Wielbiciel#

Tak, robię, czy problem może wynikać po stronie płatności? 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:101707977 Nie widzę żadnej sprzedaży na koncie, z którego teraz piszesz, zatem trudno mi się odnieść. Komunikat pokazuje Ci się podczas uzupełniania formularza w API czy w Managerze Paczek? Załącz proszę zrzut ekranu, to łatwiej będzie to zweryfikować. 

oznacz moderatorów

Client:101707977
#7 Wielbiciel#

Próbując nadać paczkę w Baslinkier pojawia się.ten błąd, postaram się dołączyć screen. 

oznacz moderatorów