Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
mam pblem z nadaniem paczki występuje błąd
Wystąpił problem z następującymi polami:
Odbiorca -> E-mail -> Pole Niepoprawne (#NP8)
Komunikat od kuriera: {"status":400,"error":"validation_failed","message":"There are some validation errors. Check details object for more info.","details":{"receiver":[{"email":"invalid"}]}}
Wpisujesz tam pełny adres e-mail odbiorcy w tej zaszyfrowanej formie?
Tak kopiowałam już z zamówienia i dalej to samo
Tak
@FHU_FRAMIKA Musi być adres mejlowy z zamówienia wpisany
Mail jest wpisany, myślałam że jest jakiś błąd w nim więc go skopiowałam z zamówienia i dalej jest problem
@FHU_FRAMIKA jak kopiujesz zobacz czy nie masz spacji czy czegoś nie uciąłeś w mailu 🙂
Mail jest wpisany, myślałam że jest jakiś błąd w nim więc go skopiowałam z zamówienia i dalej jest problem
@FHU_FRAMIKA tak jak pisze @kostas11 wklejasz gdzieś znaki typu: " : ' ( )
Może wklejasz z przedrostkiem mailto: bo tak skopiowałeś i mailto:xxxxx@xxxxxxx.xxx ?
Mam ten sam problem, czy udało się go rozwiązać?
@Client:101707977 Cześć. Upewnij się proszę, że wprowadzasz prawidłowy adres mejlowy i numer telefonu kupującego.
Tak, robię, czy problem może wynikać po stronie płatności?
@Client:101707977 Nie widzę żadnej sprzedaży na koncie, z którego teraz piszesz, zatem trudno mi się odnieść. Komunikat pokazuje Ci się podczas uzupełniania formularza w API czy w Managerze Paczek? Załącz proszę zrzut ekranu, to łatwiej będzie to zweryfikować.
Próbując nadać paczkę w Baslinkier pojawia się.ten błąd, postaram się dołączyć screen.