anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z nadaniem przesyłki przez inpost

BKasper
#1 Nowicjusz#

Po raz pierwszy zdarza mi się, że nie mogę nadać przesyłki przez Inpost. Wchodzę na stronę Inpost poprzez Zamówienia i nie działa mi przycisk Import a Allegro. Nabywca wybrał przesyłkę Inpost - paczkomat. Może ktoś już miał już  ten problem?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@BKasper na pewno @InPost odpowie na Twoje pytanie 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@BKasper  

W zaistniałej sytuacji w pierwszej kolejności prosimy o wykonanie poniższych kroków:
1. Włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka" (pop-up) i wyczyszczenie „ciasteczek”.
2. Zalogowanie się na konto danymi do Managera Paczek (adresem mailowym i hasłem), a nie poprzez przycisk "Zaloguj przez Allegro".
3. Usunięcie powiązanego konta lub wybranie opcji "Powiąż ponownie" w Managerze Paczek (zakładka Allegro, opcja "Zarządzanie kontami").

Prosimy również o upewnienie się czy w zakładce "IMPORT ALLEGRO INPOST" został ustawiony właściwy typ przesyłki „Allegro Paczkomaty 24/7”.

Jeśli pomimo wykonania powyższych czynności problem dalej będzie występował, prosimy o przesłanie na adres: pomoc@inpost.pl szczegółowych danych dotyczących zamówienia, loginu do Managera Paczek oraz zrzutu ekranu z zakładki "IMPORT ALLEGRO INPOST".

oznacz moderatorów