Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry , proszę o pomoc. Mimo zaznaczenia opcji '' odbioru osobistego'' w formach dostawy, klient kupując dany przedmiot niestety nie ma dostępnej tej opcji , nie wyświetla mu się ona gdy chce wybrać formę dostawy.
Dlaczego tak jest ?
Pozdrawiam.
@ekorex_pl, czy w zakładce Punkty odbioru dodałaś swoje punkty, uzupełniłaś adresy, godziny otwarcia, numer telefonu oraz adres mejlowy? Upewnij się też, czy w zakładce Moje oferty uwzględniłaś metodę dostawy Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy. Jeżeli korzystasz z Cenników dostaw, możesz po prostu dodać do nich tę metodę dostawy.
W zakładce punkty odbioru jest dodany adres firmy telefon adres email godziny otwarcia , sprawdziłam wszystkie cenniki dostaw z których korzystam - wszystkie mają zaznaczoną opcję odbioru osobistego.
I klikając na daną ofertę aby sprawdzić możliwości dostawy w poziomu klienta opcja odbioru osobistego jest możliwa , jednak gdy klient składa zamówienie takiej opcji już nie ma.
@ekorex_pl, rozumiem, sprawdzę to - mogę Cię jeszcze poprosić o wskazanie, w której ofercie tak się dzieje?
Dzisiejszy przykład - link do aukcji
Nie wiem czy jest to błąd po mojej stronie czy klient źle coś klika...
Dzień dobry , czy coś już wiadomo ? Pozdrawiam.
@ekorex_pl, dziękuję za Twoją cierpliwość, nie potwierdziliśmy błędu technicznego.
Być może klientka zapisała na koncie Allegro adres, który jest odległy od Twojego punktu odbioru. Niech spróbuje użyć minusa, aby oddalić mapkę. Powinna wtedy zobaczyć Twój punkt. 🙂