Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ .
Bardzo proszę o sprawdzenie płatności
@od_stop_do_glow dzień dobry! Sprawdziłam i jest to płatność przelewem tradycyjnym, która może księgować się kilka dni. Kupująca opłaciła zamówienie wczoraj i w zapłaconej kwocie jest uwzględniony koszt wysyłki. Prawdopodobnie 24.04.2022 kupująca rozpoczęła płatność, ale przelew został wykonany dopiero wczoraj. Jeśli status płatności nie zmieni się do końca tygodnia płatność będzie miała status nieudana i konieczne będzie jej ponowienie, ale na razie poproszę o cierpliwość.
Dziękuję bardzo 🙂 Jednak wciąż nurtuje mnie dlaczego wczoraj w południe kiedy wybrała sposób wysyłki było 139 zł, 0 zł za wysyłkę, a już wieczorem policzyło 8,99. Klientka nie umiała mi wczoraj odpowiedzieć czy ma aktywny Smart i zdziwiła się, że przecież kupiła w cenie 139 zł, a nagle koszt wzrósł o te 8,99. Będę wdzięczna za ewentualną dalszą pomoc 🙂
26 kwietnia około południa klientka wybrała sposób płatności (PKO BP) i była darmowa dostawa.
e0530a21-c3b8-11ec-bcc0-71e7783f672c
Następnie dostałam maila wieczorem, że znowu wybrała sposób płatności i dostawy (przelew tradycyjny) i tam już widniało 8,99 bez SMART. Czy przelew tradycyjny ma tu znaczenie?
@od_stop_do_glow już wyjaśniam. Kupująca przy poprzednich transakcjach wykupowała Smart! na miesiąc, dlatego wówczas dostawa byłaby za darmo w ramach Smart! A gdy do zamówienia nie dodała usługi Smart! doliczył się koszt przesyłki. W zamówieniu, które wczoraj opłaciła nie dokupiła Smart!, dlatego koszt przesyłki został uwzględniony w kwocie wpłaty 🙂
Dzień dobry, bardzo proszę o ponowne sprawdzenie płatności, jeśli macie Państwo większy wgląd do tego niż ja, gdyż wpłata wciąż nie doszła- klientka nie umie sprawdzić czy jej pobrało z konta, a zależy jej na szybkoej wysyłce. Może lepiej, aby anulowana ta płatność rozpoczęta i wysłać jej towar za pobraniem. Będę wdzięczna za pomoc:) Pozdrawiam, Anna
DLACZEGO NA MOIM RACHUNKU BANKOWYM W PRZECIĄGU KILKU DNI NIE POJAWIŁA SIĘ WPŁATA OD ALLEGRO KTÓRĄ ZREALIZOWAŁEM.KLIENT ZAPŁACIL JA WYPŁACIŁEM ,I NIE MA ŻADNEJ WPŁATY OD ALLEGRO.BYŁA TO KWOTA 40,99
@Client:60956207 Wypłaty są realizowane do końca następnego dnia roboczego po zleceniu. Zleciłeś wypłatę w piątek, więc najwcześniej zostanie zaksięgowana na Twoim rachunku jutro (w poniedziałek).
DZIĘKUJE ZA INFORMACJE🙂