Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem przedmiot z odroczoną płatnością, po jakimś czasie Kupujący kliknął zwrot towaru, po czym napisał, że jednak nie będzie go odsyłał. Minął miesiąc, a ja otrzymuje wezwania do zapłaty przez PragmaGo. Po kontakcie z Allegro, Otrzymałem wiadomość, żeby się skontaktować bezpośrednio z PragmaGo. W PragmaGo powiedzieli, że zaznaczeniu ZWROT TOWARU, płatność przechodzi na Sprzedającego i oni nie mogą z tym nic zrobić, że muszę się kontaktować z Allegro i tak w kółko. Teraz Otrzymałem dodatkową fakturę na odsetki za niezapłacenie pierwszej faktury. Kupujący ma zablokowane konto w Allegro, a ja nie mam towaru i muszę w teorii zwrócić pieniądze. Co mam zrobić w tym przypadku?
Zgodnie z prawem to B2B nie podlega pod ustawę konsumencką. Jeżeli zgłosił zwrot odstępując od umowy, to umowę traktuje się jako nie zawartą, a towar ponownie staje się własnością sprzedającego.
Powinieneś domagać się od kupującego oddania towaru.
Swoją drogą to ciekawy sposób na wyłudzenia stworzyło Allegro wraz z programa go. Oczywiście za wszystko odpowiada sprzedawca
"W PragmaGo powiedzieli, że zaznaczeniu ZWROT TOWARU, płatność przechodzi na Sprzedającego"
Dziwne że firma ma możliwości przy zakupie od firmy zrobić zwrot, to powinno być zablokowane, a nawet jeśli to przecież może jeszcze być odmowa zwrotu że względu na jego ograniczenia prawne, że też te odroczone płatności nie wzięły tego pod uwagę?
Ile czasu minęło od zakupu?
Ciesze się że mogłem teraz jedynym kliknięciem wyłączyć tę opcję płatności.
Jeżeli ty spłacasz i kupujący kliknął zwrot to przetrzymuje towar więc wezwij go do zwrotu. Ciekawe czy on także spłaca, w tym kraju wszystko możliwe.🤔
Na namawianie
Na zwrot zakupionego przedmiotu może być już za późno, bo skoro Klient nie chce, to może już użytkuje. Pozostaje kontakt telefoniczny z Klientem, oświadczenie pisemne z jego strony, ze nie odstępuje od umowy i zrobił to przez pomyłkę, wysłanie skanu do PragmaGo i do Allegro i czekanie na resztę wydarzeń.
Kupujący to firma [edycja], tak jak wspomniałem jego konto jest zablokowane, ale widzę, że działa teraz pod nowym kontem [edycja], i właśnie tam ma wystawiony produkt, który ode mnie zakupił. Jeśli nie będę miał wyjścia to chyba będę musiał od niego odkupić na odroczoną płatność i zrobić "zwrot" 😂
@GrelewskiBMW Widzę, że Twoja korespondencja mailowa z nami w tej sprawie wciąż trwa, dlatego poczekaj proszę na naszą odpowiedź. Odpowiadamy na wszystkie wiadomości w kolejności ich napływania, ale nasi pracownicy na pewno postarają się wyjaśnić Twoją sprawę.
Jak się skończyła twoja sprawa
Udało mi się przekonać Kupującego, aby wyjaśnił to bezpośrednio z PragmaGo.
@GrelewskiBMW zapytam, czy skoro dostaleś fakture z PragmaGo, to po wyjasnieniu kupujacego z nimi bezposredno, nie powinieneś dostac korekty tejze faktury? o inaczej bedą rosły odsetki i w którymś momencie skieruja do windykacji komorniczej.