anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z przesyłką Dpd Pickup.

MAMY ROZWIĄZANIE!
rgizara
#9 Pomysłodawca#

Klientka zamówiła przedmiot z dostawą do punktu Dpd Pickup( Żabka). Wysłany przedmiot był w kartonie o wymiarach 60x40x30cm. W statusie przesyłki jest informacja: Nie przekazana do punktu Pickup - Paczka nie spełnia wymogów. Przesyłka dostała nowy numer i następnego dnia wróciła do nas. Oczywiście zostały pobrane dwie opłaty za tzw. doręczenie 6,69zł,  druga za zwrot 14,99zł. Przesyłki Pickup do Żabki mogą mieć wymiary 60x40x40cm, więc dlaczego przesyłka 60x40x30cm nie spełnia wymogów. Proszę o info, może ktoś ma podobne doświadczenia.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
gdvorek
Moderator
Moderator

@rgizara możliwe, że doszło do błędu po stronie DPD, skoro maksymalne dopuszczalne wymiary to 60x40x40 cm. Zachęcam Ciebie do kontaktu z DPD i wyjaśnienie z nimi tej sytuacji.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
rgizara
#9 Pomysłodawca#

To nie jest pierwsza tego typu sytuacja. Dodam tylko, że wysłany przedmiot ważył mniej niż 3 kg i nie ma w tym przypadku możliwości przekroczenia dopuszczalnej wagi rzeczywistej 10kg. Złożyłem reklamację, ale z wcześniejszych doświadczeń wiem, że 99% reklamacji jest odrzucanych.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@rgizara to chore , ale to się dzieje , punkt partnerski ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki bez podania przyczyny , widać Pani w Żabce miała zły dzień .

oznacz moderatorów
rgizara
#9 Pomysłodawca#

A co z kosztami za tzw. doręczone przesyłki, którymi jestem obciążony. Dodam tylko, że klient też nie jest zadowolony, że przesyłki nie otrzymał.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@rgizara składasz reklamację , wynik z góry znany , jeszcze pewnie Ci doliczą 2 dychy za weryfikację gabarytu , ale ta opłata wskakuje do rozliczeń po 2 miesiącach to pewnie nie zauważysz .

oznacz moderatorów
rgizara
#9 Pomysłodawca#

Zauważę bo jestem "czujny", ale co z tego. Będę tylko bardziej wkurzony. Wrzuciłem ten wątek z nadzieją, że może ktoś ma na to jakiś sposób.

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@rgizara w tej sytuacji jedyne co mogę Ci zaproponowac to jest to o czym piszę @mdrogeria - złożenie reklamacji do przewoźnika.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
rgizara
#9 Pomysłodawca#

Złożyłem reklamację wczoraj przez Allegro, do dziś nikt się nie odezwał.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@rgizara mają 30 dni

oznacz moderatorów
rgizara
#9 Pomysłodawca#

Ok, w takim razie pozostaje czekać.

oznacz moderatorów