Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z zliczaniem statystyk, mam tylko 96,25% dlatego że do statystyk bierze zamówienia ANULOWANE !
Ogólnie te przesyłki które są prawidłowe są uzupełnione w 100%. Teraz to prześledziłem i okazuje się że zlicza wszystko jak leci. Na przykład klient (nie zarejestrowany) spoza Polski zakupił towar z pobraniem za 28 zł, gdzie nie wysyłamy na 'Białoruś" czy gdzieś tam, oczywiście napisałem mu to i anulowałem zamówienie. Ten dokonał ponownie 2 zakupów tego samego towaru ! Czyli 3 zamówienia które nie miały prawa wyjść a statystyki mi poleciały !
Co na to allegro ?
@cFiat nie prawda ja też mam anulowane, zakupu po trzy razy bo płatność nie przeszła i mam 100 % sprawdź może którejś Ci nie liczy, jakich przewoźników masz bo często jest problem z tymi co allegro niem umowy 😞
A może nie było zwrotu prowizji 😞
Fakt teraz dojrzałem dalej co lej liczone a co nie, przewoźników mam tylko DHL i Inposta
Z tego co teraz widzę to zgadza się, do zamknięcia
U mnie podobnie - zlicza wszystko. "Kupujący anulował" zamówienie a mimo wszystko w statystykach jest, że: Przewoźnik - brak, List przewozowy - brak. "Dla tej pozycji istnieje już wniosek o rabat transakcyjny (zwrot prowizji). " Mało tego, ten sam kupujący, który anulował zamówienie o 12:51, kupił 3 min. później (12:54), o godz. 14:06 uszykowana przesyłka i wpisany nr listu (zresztą Inpost podstawia się automatycznie) i też jest BRAK, BRAK. I tak na wszystkich, które sprawdziłam i są w statystykach allegrowych. Te statystyki są coś nie tak...