anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z ustawieniem cennika

aiviiii
#7 Wielbiciel#

Jestem nowym klientem konta biznesowego. 

Chciałabym ustalić metody dostawy zgodne z wymaganiami programu Smart! - natomiast wyświetlają mi się tylko następujące propozycje dostaw: 

-allegro paczkomaty InPost 

- allegro minikurier24 InPost 

- allegro kurier24 InPost 

 

Kolejne propozycje są już opcjami bez 'allegro' w nazwie:

- kurier (tu różni usługodawcy)

- odbiór w punkcie 

- paczki pocztowe 

 

Jakie opcje poza 'allegro inpost' powinnam zaznaczyć, by moja firma mogła sprzedawać w ramach Smart? 

Prosze mądrzejszych o pomoc.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

aiviiii
#7 Wielbiciel#

Tak, czytałam ten wątek ale chyba go nie rozumiem

 

. "Jak ustawić cennik, gdy masz konto firmowe Udostępnij w swoich ofertach przynajmniej jedną z poniższych metod dostawy we wskazanych przedziałach cenowych w ramach Allegro Smart!: Allegro Kurier DPD Allegro Pocztex Kurier 48 Allegro Kurier UPS Allegro Przesyłka polecona. Dodatkowo możesz w swoich ofertach udostępnić inne metody dostawy. Ustaw dla nich odpowiednie przedziały cenowe – zgodnie z tabelą poniżej."

Nie widzę opcji allegro UPS, allegro dpd, allegro Pocztex albo allegro przesyłka polecona . Widzę jedynie allegro inpost.

Mam wybrać z listy kurierzy po prostu kurier DPD nie przejmując się brakiem oznaczenia allegro przy nazwie?

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@aiviiii   jak wybierzesz bez przedrostka to smart nie zadziała.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Z pewnością muszą mieć przedrostek Allegro.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@aiviiii

Na koncie firmowym powinnaś widzieć całą paletę dostaw z przedrostkiem Allegro.  Może @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_   się przyjrzą w czym problem.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@aiviiii czy mogę poprosić Cię o podesłanie zrzutu ekranu z widocznym pełnym ekranem (adresem strony oraz datą i godziną) z zakładki Ustawienia wypłat, gdzie widoczny będzie brak tych opcji? Na zweryfikowanym firmowym koncie, te opcje powinny być widoczne, skonsultuję to z działem technicznym, ale do tego konieczny jest zrzut obrazujący problem 🙂

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów