anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wypłatą środków.

palma25pl
#7 Wielbiciel#

Witam, mam problem z wypłatą środków z PayU i Przelewy24. Nie jestem w stanie aktywować konta do wypłat, bo jak jak klikam  ''AKTYWUJ KONTO DO WYPŁAT'' przenosi mnie do pustej strony. Skutkuje to zamrożeniem moich środków pieniężnych. Od sierpnia koresponduje z działem obsługi klienta allegro, ale do tej pory nic nie udało się zdziałać pomimo kilkudziesięciu maili. Czy miał ktoś podobny problem i czy udało się go rozwiązać ?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

kostas11
#21 Demiurg#

@palma25pl jaki masz system i przeglądarkę w komputerze ? czy wszystko aktualizowane na bieżąco ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

palma25pl
#7 Wielbiciel#

Mam win 7, ale sprawdzałem również na win 10. Próbowałam na chromie i operze, stosując się do zaleceń, aby usuwać pliki cook. Niestety na niczym się nie udało. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@palma25pl a nie masz jakieś wtyczki blokującej wyskakujące strony, reklamy czy inne cuda, próbowałeś na trybie prywatnym czy innym komputerze ?

Bo to przenosi do szyfrowanej strony może antywirus blokuje ? próbowałeś go wyłączyć ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

palma25pl
#7 Wielbiciel#

tak, próbowałem na trybie incognito, i tak jak wspominałem na dwóch różnych kompach. Nawet nagrywałem ekran dla DOKu jak krok po kroku wchodzę przeglądarkę, usuwam ciasteczka i przechodzę do aktywacji konta (zgodnie z wszystkimi wytycznymi z allegro), ale niestety nie otrzymałem informacji co jest nie tak, tylko że proszą o cierpliwość.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@palma25pl a spróbuj wejść przez ten link https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php?source=system

________
Κώστας
oznacz moderatorów

palma25pl
#7 Wielbiciel#

Nadal pusto

palma25pl_0-1665603994840.png

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@palma25pl Tymczasowo wyłącz zaporę i oprogramowanie antywirusowe ? 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

palma25pl
#7 Wielbiciel#

Wyłączyłem załączam screena, ale nadal strona jest pusta.

palma25pl_0-1665604901580.png

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@palma25pl a spróbuj bez rozszerzeń 

  1. Otwórz Chrome.
  2. Wybierz Więcej. Więcej narzędzi. Rozszerzenia.
  3. Wyłącz wszystkie rozszerzenia
________
Κώστας
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@palma25pl Cześć 🙂 Ta sprawa jest już analizowana przez dział techniczny, zatem proszę o jeszcze chwilę cierpliwości - z pewnością uda się rozwiązać tę sprawę.

W międzyczasie sprawdź proszę sugestię @kostas11 - być może któraś z wtyczek przeglądarkowych blokuje dostęp do tej strony. 

oznacz moderatorów

palma25pl
#7 Wielbiciel#

Tak, wiem że jest analizowana, tyle że już od ponad 2 miesięcy bezskutecznie, dlatego zależało mi na jakiś sugestiach ze strony sprzedających którzy mogli mieć podobny problem. Przetestowałem wszystkie sugestie @kostas11 ale niestety, na ten moment nic to nie dało.

oznacz moderatorów

palma25pl
#7 Wielbiciel#

W dalszym ciągu problem nie został wyjaśniony. Już prawie pół roku nie jestem wstanie odzyskać swoich środków pieniężnych, jestem skłonny zamknąć to konto skoro czy tak nie mogę z niego korzystać ale po wcześniejszym przelaniu środków  na mój rachunek bankowy. 

oznacz moderatorów