Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem z wypłatą środków z PayU i Przelewy24. Nie jestem w stanie aktywować konta do wypłat, bo jak jak klikam ''AKTYWUJ KONTO DO WYPŁAT'' przenosi mnie do pustej strony. Skutkuje to zamrożeniem moich środków pieniężnych. Od sierpnia koresponduje z działem obsługi klienta allegro, ale do tej pory nic nie udało się zdziałać pomimo kilkudziesięciu maili. Czy miał ktoś podobny problem i czy udało się go rozwiązać ?
@palma25pl jaki masz system i przeglądarkę w komputerze ? czy wszystko aktualizowane na bieżąco ?
Mam win 7, ale sprawdzałem również na win 10. Próbowałam na chromie i operze, stosując się do zaleceń, aby usuwać pliki cook. Niestety na niczym się nie udało.
@palma25pl a nie masz jakieś wtyczki blokującej wyskakujące strony, reklamy czy inne cuda, próbowałeś na trybie prywatnym czy innym komputerze ?
Bo to przenosi do szyfrowanej strony może antywirus blokuje ? próbowałeś go wyłączyć ?
tak, próbowałem na trybie incognito, i tak jak wspominałem na dwóch różnych kompach. Nawet nagrywałem ekran dla DOKu jak krok po kroku wchodzę przeglądarkę, usuwam ciasteczka i przechodzę do aktywacji konta (zgodnie z wszystkimi wytycznymi z allegro), ale niestety nie otrzymałem informacji co jest nie tak, tylko że proszą o cierpliwość.
@palma25pl a spróbuj wejść przez ten link https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php?source=system
Nadal pusto
@palma25pl Tymczasowo wyłącz zaporę i oprogramowanie antywirusowe ?
Wyłączyłem załączam screena, ale nadal strona jest pusta.
@palma25pl a spróbuj bez rozszerzeń
@palma25pl Cześć 🙂 Ta sprawa jest już analizowana przez dział techniczny, zatem proszę o jeszcze chwilę cierpliwości - z pewnością uda się rozwiązać tę sprawę.
W międzyczasie sprawdź proszę sugestię @kostas11 - być może któraś z wtyczek przeglądarkowych blokuje dostęp do tej strony.
Tak, wiem że jest analizowana, tyle że już od ponad 2 miesięcy bezskutecznie, dlatego zależało mi na jakiś sugestiach ze strony sprzedających którzy mogli mieć podobny problem. Przetestowałem wszystkie sugestie @kostas11 ale niestety, na ten moment nic to nie dało.
W dalszym ciągu problem nie został wyjaśniony. Już prawie pół roku nie jestem wstanie odzyskać swoich środków pieniężnych, jestem skłonny zamknąć to konto skoro czy tak nie mogę z niego korzystać ale po wcześniejszym przelaniu środków na mój rachunek bankowy.