anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wysyłką do Holandii

upwards
#10 Popularyzator#

Może ktoś z Was miał taki problem i jakoś go rozwiązał. U mnie ten problem rozwiązuje dział techniczny Allegro, ale trwa to już kilka dni.

A zapewne polecą punkty za Jakość Sprzedaży za brak wysyłki w terminie. 

Klient z Holandii dokonał dziś u mnie zakupu. Przewoźnik DPD za granicę Holandia.
Podczas generowania etykiety w nowym systemie Wysyłam z Allegro pojawia się komunikat "Przewoźnik nie obsługuje tego kodu pocztowego".
A w starym po kolei niewłaściwe miasto odbiorcy, niewłaściwa ulica, błędny nr telefonu ....
Dzwoniłem do klienta, jeszcze raz podał mi wszystkie dane, wszystko jest ok. A co najciekawsze twierdzi, że cały czas zamawia z Allegro z Polski, nawet wczoraj odebrał regał rownież dostarczony przez DPD.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@upwards bardzo mi przykro, że napotkałeś taki problem. Zgłosiliśmy go do zespołu technicznego i otrzymasz odpowiedź, gdy tylko uda się usunąć ten błąd. Bardzo proszę poczekaj na naszą wiadomość w sprawie nr. 20501291. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów