Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Może ktoś z Was miał taki problem i jakoś go rozwiązał. U mnie ten problem rozwiązuje dział techniczny Allegro, ale trwa to już kilka dni.
A zapewne polecą punkty za Jakość Sprzedaży za brak wysyłki w terminie.
Klient z Holandii dokonał dziś u mnie zakupu. Przewoźnik DPD za granicę Holandia.
Podczas generowania etykiety w nowym systemie Wysyłam z Allegro pojawia się komunikat "Przewoźnik nie obsługuje tego kodu pocztowego".
A w starym po kolei niewłaściwe miasto odbiorcy, niewłaściwa ulica, błędny nr telefonu ....
Dzwoniłem do klienta, jeszcze raz podał mi wszystkie dane, wszystko jest ok. A co najciekawsze twierdzi, że cały czas zamawia z Allegro z Polski, nawet wczoraj odebrał regał rownież dostarczony przez DPD.
@upwards bardzo mi przykro, że napotkałeś taki problem. Zgłosiliśmy go do zespołu technicznego i otrzymasz odpowiedź, gdy tylko uda się usunąć ten błąd. Bardzo proszę poczekaj na naszą wiadomość w sprawie nr. 20501291.