Problem z wznowieniem aukcji

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam serdecznie,
od jakiegoś czasu mam problem z wznawianiem aukcji. Mój sklep pracuje na shopgold (zaktualizowany do najnowszej wersji) i z jego poziomu wystawiam i wznawiam oferty.
Wystawiam przedmiot, uzupełniam wszystkie dane jak ean, marka, producent i kody produktu. Niestety po zakończeniu aukcji nie mogę jej wznowić ponieważ allegro wysyła błąd :
wystąpił problem allegro : uzupełnij markę
I tak za każdym razem.
Czy ktoś z Państwa ma podobną sytuację? ewentualnie jak to rozwiązać

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@bbburza czy mogę poprosić Cię o przesłanie zrzutu z tym komunikatem? Postaram się to dla Ciebie wyjaśnić.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję i pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@bbburza dziękuję za zrzut, skonsultuję to z odpowiednim działem, czy mogę poprosić Cię jeszcze o podanie numeru oferty, którą próbujesz wznowić?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika proszę uprzejmie,
10563978238, 10563974930, 10563969633, 10563982971
żebyśmy mogli wystawić nową aukcję z poziomu shopgolda musimy uzupełnić wszystkie dane marka, ean ponieważ inaczej nie wystawimy aukcji.
Pozdrawiam Joanna

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@bbburza bardzo Cię przepraszam, że to tyle trwało! Problem polega na tym, że ponieważ korzystasz z zewnętrznego systemu nie mamy możliwości zweryfikowania tego błędu, za to odpowiada shopGold.
Rozwiązanie jakie mog zaproponować to abyś spróbowała edytować tę ofertę u nas z poziomu zakładki Moje oferty zmieniając jej parametry, jeżeli tutaj problem się powtórzy, poproszę Cię o przesłanie zrzutów, wyjaśnimy sprawę.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
🙂 dziękuję 🙂