anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z zamówieniem międzynarodowym w przypadku braku obsługi takich zamówień.

Be-Smart
#9 Pomysłodawca#

Czekam na Państwa sugestie w takim przypadku :

Mimo braku obsługi zamówień międzynarodowych , kupujący Estończyk zamawia u nas towar.

Wybiera kuriera DPD 0zł za wysyłkę, co jest oczywistym nonsensem , bowiem tyle nigdzie nie kosztuje przesyłka międzynarodowa. My towar wysyłamy, nie doliczając jej kosztów Poczta Polską. (Nie wysłalibyśmy = pewna ocena negatywna), towar wyszedł z kraju, został przjęty w kraju przeznaczenia. Nie mineły dwa tygodnie, zgłasza się kupujący że nie otrzymał towaru. Sprawdzamy stronę poczty estońskiej a tam nad trackingiem taki komunikat :

NB! Czas dostawy przesyłek międzynarodowych wydłużył się z powodu trwającej globalnej pandemii COVID-19. Ze względu na szczególną sytuację nie obowiązują ani gwarantowane EMS, ani przewidywane terminy dostaw innych przesyłek. Uzyskanie odpowiedzi od obsługi klienta może również zająć trochę więcej czasu niż zwykle.

Dziękuję za cierpliwość i zrozumienie!

 

Kupujący chce zwrotu środków, otwiera dyskusję, składa wniosek do programu ochrony kupujących.

Po odpisaniu przez nas na problem i sugestii by zaczekał zgodnie z informacją i że jak się tracking nie zmieni w ciagu tygodnia to złożymy reklamacje, on wystawia nam opinie NIE POLECAM z uwagi na niezwrócenie środków , podkreślam, za przesyłkę międzynarodową którą wyslalismy mimo ze takich nie oferujemy i tracking mówi że jest ona w drodze !!!

 

Na prośbę o usuniecie opinii dostalismy odpowiedz :

Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość i bardzo przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź.

Bardzo mi przykro, ale nie mogę usunąć podanego komentarza, ponieważ nie narusza on naszego regulaminu.

 

 

p.s. Dziś wysyłam pismo do UOKIK w sprawie możliwości zakupu przez klientów z innych krajów z przypadku gdy tego nie oferuję, oraz dodatkową możliwość oczerniania nas przez nich w momencie gdy przesyłka jest opóźniona przez COVID. Ja nie oferuję przesyłek międzynarodowych i nie życzę sobie takich zamówień, co więcej opinii niegatywnych w wypadku wysłania takiej wysyłki i używania jej jako szantażu, albo środki - albo nie polecam.

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25

Be-Smart
#9 Pomysłodawca#

Nie bądź nieśmiały. Pokaż te swoje komentarze. Zobaczymy ile na klatę przyjąłes. Jak tak doradzasz to co się wstydzisz... Chyba masz czego...

oznacz moderatorów

autoelektronikas
#10 Popularyzator#

@Be-Smart    Masz 100% racji, całkiem nie rozumiem pisania tutaj z konta które nie jest używane. Albo jest się poważnym człowiekiem i bierze się odpowiedzialność za to co się napisze, albo nie, a tak to często przypomina to niestety dziecinadę.

Wracając do Twojego problemu, jest to patowa sytuacja, nie możesz już po fakcie dodatkowo obciążyć kupującego, jednak i nie masz obowiązku zwrotu pieniędzy jeśli nadal towar jest w dostawie. Na negatyw już nic nie poradzisz taki są zasady i ich nie zmienisz. 

Pisz w swoich ofertach informację że nie wysyłasz za granice, jeśli ktoś kupi to zwracasz pieniądze powołując się na taki zapis.

oznacz moderatorów

marpit
#9 Pomysłodawca#

A dziecinadą nie jest żalenie się o negatywnym komentarzu ?

oznacz moderatorów

autoelektronikas
#10 Popularyzator#

@marpit  no w sumie jest, szczególnie jeśli Allegro odmówiło reakcji na sytuację. Jednak czytając treść tematu sytuacja się zmienia i otrzymany negatyw jest drugorzędnym problemem.

oznacz moderatorów

myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@autoelektronikas ale wiesz, że nie wszyscy są tutaj na JDG? 😆 Głupio by było pisać pod służbowym nickiem, w imieniu dwudziestoparoosobowej grupy ludzi 😉

Poza tym oficjalne stanowisko firmy wobec serwisu to się kieruje do Opiekuna allegro, a nie na jakimś forum. 

oznacz moderatorów

Be-Smart
#9 Pomysłodawca#

Temat sie deczko zaktualizował, otrzymałem z poczty pismo ze przesyłka została miesiac temu dostarczona, przez ten czas kupujący dręczył nas o zwrot środków, wystąpił do VISA oraz Payu o zwrot środków z racji nieotrzymania towaru i jak już wspomniałem oczernił nas w komentarzu.... mimo że towar otrzymał , ale liczył na to że skoro tracking się zawiesił otrzyma i towar i kasę.

Po otrzymaniu pisma z poczty polskiej przesłałem do allegro prosbe o blokade konta kupującego z uwagi na próbę oszustwa i wyłudzenia. Allegro umywa ręce... drobne cwaniaczki mogą robić co im sie podoba ze sprzedawcami.

oznacz moderatorów