Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem strasznie ciekaw. Jak można kupić coś, następnie opłacić, następnie odebrać, następnie po tygodniu od odebrania stwierdzić, że jest to zakup przez pomyłkę. Allegro wspiera ignorantów i uwaga ! Firma która kupiła ode mnie towar sama nie handluje na allegro tylko ma swoją stronę a na niej regulamin że owych zwrotów nie przyjmuję 😄 podwójne standardy jak za komuny. Na prawdę handluje tu bo jest jak jest, ale nie mogę się doczekać aż Was inpost zje przemieli i wypluje, zadnej ochrony sprzedajacych, sprzedajacy tez powinien moc zalozyc dyskusje i chocby rozwlec zwrot w czasie jak ktoś przejawia hipokryzję.
Allegro wspiera kombinatorów. Potrzebuję za towar za dychę to zamówię za 45 i reszta do zwrotu. Zjawisko tak przyśpieszyło, że to już norma narodowa. Płacę 4 dychy za Smarta to mi się należy, przecież zapłaciłem. A sprzedawcy koszt Smarta, koszt księgowych, koszt opakowania, koszt pracy. A allegro patrzy, uśmiecha się i podnosi prowizje.
Komunistyczne zagrania, jakbym był dalej w latach 90tych na giełdzie. Jest 2025r a ludzie dalej podmieniają cenówki z innych produktów albo kasują nie te bułki na kasach samoobsługowych 😄
Zamiast te pół godziny co trzeba poświęcić na zwrot poświęcił by na nadogdziny albo swój rozwój to dymanie kosztem innego. Każdy ma wybór jak "oszczędzić"
@Puzelek_pl teraz zwracają za koszt przesyłki smart 🙂 więc już trochę allegro nie jest takie złe
Przecież wiadomo, że to pewien wycinek kosztów, które ponosisz. No nie jest złe, ale dobre też nie 😉 Przecież podnieśli prowizje, więc jak trochę zwrócą, to i tak będą na plusie.
Sprzedający ma prawo opłacić fakturę za usługi niepewne Allegro i nie składać reklamacji na usługi Allegro. To nasze jedyne prawa.