anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z zamawianiem przez aplikację na telefonie

ines_23
#7 Wielbiciel#

Witam, mam problem taki , że od moge zrobić zamówienia przez aplikację na telefonie. Zaś na laptopie już tak.

Odinstalowalam aplikację ,zainstalowałam. I nic .

Wymyśliłam zatrzymanie aplikacji  uruchomilam . I nadal nic .

 W momencie, gdy chce wykonać przelew internetowy , wyskakuj takie co" coś poszło nie tak. Błąd techniczny" .

Dzwoniłam do banku z  ich strony jest wszystko ok . Więc problem lezy po stronie allegro. Zamawiam wyłącznie przez apke na telefonie bo jest wygodnie .

Może mi ktoś powiedzieć co zrobić by zaczęła mi aplikacja działać na telefonie? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ines_23 prześlij nam proszę zgłoszenie wraz z zrzutami ekranu wraz z tym komunikatem tutaj oraz napisz z jakiego dokładnie urządzenia korzystasz. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów