Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam pewien problem, kontakt z pomocą Allegro urwał się wczoraj, a czas zaczął tykać.
Opiszę pokrótce. Pani zakupiła u mnie 2 przedmioty, w ciągu do godziny, przesyłka została nadana przeze mnie w Paczkomacie. W międzyczasie Pani zgłosiła zwrot jako „Zakup przez pomyłkę”, ale zanim to zauważyłem to nie mogłem już paczki cofnąć. Napisałem aby Pani po prostu zrobiła przesyłkę zwrotną, a po jej otrzymaniu zwróce środki (zakup nie łapał się na Smart kwotowo). I tu zaczynają się schodki. Pani przesyłki po prostu nie odebrała (pewnie żeby nie generować własnych kosztów), w międzyczasie oczywiście kilkukrotnie mnie ponaglając czy już zrobiłem zwrot pieniędzy. Na każde odpisywałem, że zajmę się tym niezwłocznie po otrzymaniu paczki. Paczka dzisiaj wróciła, z tym że nie na adres do zwrotu, tylko do Paczkomatu z którego ją nadałem. Czy ja jako sprzedający mam się teraz za taką paczką uganiać, czy co mam w tej sytuacji zrobić? Pomijam fakt, że mogę mieć fizyczny problem z jej odebraniem w ciągu 48h, a i tak na sam koniec zapewne otrzymam negatywny komentarz.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc, bo Pani z pomocy Allegro miała wrócić z odpowiedzią, ale prawdopodobnie wróciła też w inne miejsce niż powinna 😉
@zakupy_to_pasja zgodnie z regulaminem Inpost paczki nie podjęte przez odbirców wracają tam skąd wyszły czyli w Twoim przypadku do paczkomatu ,
No ja to doskonale rozumiem, tak też napisałem do pomocy Allegro. Problem w tym że nie wiem jak to zinterpretować. Jako zwrot i za wszelką cenę lecieć po paczkę, czy jest to jednak niedopełnienie formalności Kupującej i „nie mój problem”.
@zakupy_to_pasja tak , jest to niedopełnienie obowiązku jaki ciąży na odbiorcy przesyłki , ale ....bedziesz się kopał z koniem ? ... doskonale wiesz jak to się skończy .
@zakupy_to_pasja ja sprzedałeś jako firma to zaiwaniaj po paczkę i masz do oddania kwotę = cena towaru + najniższa wysyłka z oferty - cena powrotu za nieodebranie przez kupującą